اینیستا: آرزویم بازنشستگی در بارسلونا است

کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا گفت آرزویش این است که با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند.

آندرس اینیستا بیش از 20 سال است که به عضویت بارسلونا درآمده  و امیدوار است سال های باقی مانده از دوران حرفه ای اش را نیز در این تیم سپری کند.
این هافبک 32 ساله که  در دوران کودکی به آکادمی بارسا، لا ماسیا، پیوست اولین بازی خود را برای آبی و اناری پوشان در 18 سالگی تجربه کرد.
قرارداد اینیستا سال 2018 به پایان می رسد و با وجود این که هنوز اقدامی در رابطه با تمدید آن انجام نشده است، پیش بینی می شود کاتالان ها قرارداد جدیدی به او پیشنهاد کنند.
وقتی ازاینیستا پرسیده شد آیا در بارسلونا بازنشسته خواهد شد ،او گفت: امیدوارم اینطور شود. این آرزوی من است وهمیشه این رویا در ذهن من بوده است.
 زمانی که  کاری را آغاز می کنید  وهمه چیز برای شما تازه است نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد،اما زمانی که شرایط بهتر می شود، همیشه آرزو دارید که اینجا بازنشسته شوید. 
 وقتی وارد بارسلونا  شدم هدفم این بود که با این تیم به موفقیت برسم و تا به این هدف نرسیده بودم هرگز از خودم رضایت نداشتم.
 زمانی که راضی بودم 10 دقیقه با لباس بارسا بازی کنم تا دقایق بیشتری در دیگر تیم ها، شرایط دشواری را گذراندم اما این تفکر باعث شد تا من به دستاوردهای دیگری دست یابم.
 اینیستا افزود، به زندگی بعد از بازنشستگی فکرنمی کنم اما احساس می کنم به نوعی با فوتبال در ارتباط خواهم بود.
البته می خواهم با بارسا در ارتباط باشم اما زمان در مورد مسائل تصمیم گیری خواهد کرد. من در جایگاهی نیستم که تعیین کنم چه کاره خواهم شد اما دوست دارم در بارسلونا بمانم.بگذارید امیدوار باشیم.
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار