بازیکنان جوانی که لوئیز انریکه آنها را مطرح کرد

این گزارش بر آن است، بازیکنان جوانی که لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در فوتبال مطرح کرده است را معرفی نماید.

بازیکنان جوانی که لوئیز انریکه آنها را مطرح کرده استبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هواداران بارسلونا از " لوئیز انریکه" سرمربی آبی و اناری پوشان به دلیل بازی ندادن بازیکنان جوانی که در لاماسیا پرورش یافته اند ، انتقاد می کنند.مثال بارز این قضیه " الکس گریمالدو" است که روزی به عنوان بهترین بازیکن آینده دار بارسلونا شناخته شد اما از سوی انریکه به بنفیکا فروخته شد.

این بازیکن در حال حاضر به علت درخشش در تیم بنفیکا مورد توجه تیم های بزرگی مانند منچسترسیتی و منچستریونایتد نیز قرار گرفته است.

اما در این گزارش بازیکنانی را معرفی می کنیم که لوئیز انریکه در مدت 2 فصل و نصفی که در بارسلونا حضور داشته، آنها را از تیم دوم بارسلونا به تیم نخست آورده است.

1 . منیر الحدادی: وی در نخستین دیدار فصل 15-2014 به میدان رفت و هواداران بارسلونا را برای ظهور پدیده ای دیگر امیدوار کرد. وی در نخستین بازی اش نیز برای بارسلونا گلزنی کرد، اما پس از به ثمر رساندن آن گل دچار افت محسوسی شد. گل بعدی الحدادی تقریبا یک سال بعد وارد دروازه حریف شد. الحدادی با وجود بازیکنانی مانند مسی، سوارز و نیمار اصلا فرصت بازی به دست نمی آورد و در حال حاضر به صورت قرضی در تیم والنسیا بازی می کند.

2. ساندرو رامیرز‌: این بازیکن نیز همانند الحدادی در نخستین بازی اش برای بارسلونا مقابل زیردریایی زرد گلزنی کرد. اما این بازیکن نیز تا یک سال بعد موفق نشد با پیراهن بارسلونا دروازه هیچ تیمی را باز کند. سمپر در تابستان گذشته به تیم مالاگا فروخته شد.

3. سرخی سمپر: این بازیکن به صورت قرضی در گرانادا توپ می زند اما هنوز هم به عنوان یکی از امیدهای آینده آبی و اناری پوشان شناخته می شود. وی در نخستین بازی اش برای بارسلونا عملکرد بسیار خوبی را در خط میانی برای این تیم به نمایش گذاشت و نقش بسزایی در پیروزی آبی و اناری پوشان داشت. وی در پست سرخیو بوسکتز بازی می کند و امکان دارد در آینده ای نزدیک جایگاه این بازیکن را بگیرد.

4. ادگار لی: مدافع میانی پرتغالی که تنها در یک بازی آن هم در کوپا دل ری برای بارسلونا به میدان رفت و نتوانست اعتماد انریکه را جلب کند. وی در تابستان 2015 به ویارئال فروخته شد ولی در این تیم نیز موفق نبوده است.

5. جوردی مسیپ: وی با ماندن در بارسلونا وفاداری اش را به این باشگاه اثبات کرده است. این بازیکن به عنوان دروازه بان بازی می کند و در سایه دروازه بان های نخست و دوم این تیم قرار گرفته و هیچ وقت موفق نشده خودش را در این تیم اثبات کند.  با آمدن "سیلسن" به بارسلونا عملا "مسیپ"  آینده ای در این باشگاه ندارد. بسیاری از تحلیل گران بیان کرده اند که این بازیکن بهتر است بارسلونا را ترک کند تا استعدادش را اثبات کند.

6. الن هیلالوویچ: انریکه این بازیکن را با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو به هامبورگ فروخت اما سال بعد با پرداخت مبلغ رضایت نامه وی، با قراردادی به ارزش 10 میلیون یورو وی را به کاتالونیا بازگرداند. وی به صورت قرضی در تیم اسپورتینگ خیخون بازی می کند و بارسلونایی ها امید دارند که وی به آندرس اینیستا آینده تبدیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار