کرمانشاه؛

ساماندهی حاشیه "تکیه معاون‌الملک" و خیابان "حدادعادل"

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه گفت: خیابان حدادعادل در این طرح به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا وزیری با اشاره به طرح ساماندهی خیابان حدادعادل و تکیه معاون‌الملک که در ستاد ملی بازآفرینی تصویب شده، گفت: در قالب این طرح در نهایت خیابان حدادعادل به پیاده‌راه تبدیل خواهد شد.


وی اولین گام برای ساماندهی این خیابان را انتقال بنکداران اعلام کرد و یادآور شد: مذاکراتی با بنکداران در حال انجام است که به محلی در داخل و یا خارج شهر جابجا شوند.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه اظهار کرد: ما نیز همزمان در حال طراحی و مطالعات برای ساماندهی خیابان حدادعادل و تکیه معاون‌الملک هستیم و شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران نیز به عنوان مشاور انتخاب شده است.

وزیری با بیان اینکه قرار است در بخش دیگری از طرح ضلع شرقی تکیه معاون‌الملک نیز تملک شود، تاکید کرد: کاربری که برای این بخش دیده شده فضای سبز است.

به گفته این مسئول، باید 14 پلاک با همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و اداره کل راه و شهرسازی تملک شود که تاکنون دو پلاک توسط شهرداری و یک پلاک توسط میراث فرهنگی تملک شده و رایزنی برای مابقی کار ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای طراحی این بخش نیز شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به عنوان مشاور انتخاب شده است.

مدیرعامل بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه با بیان اینکه بخش دیگری از این کار ساماندهی رودخانه آبشوران است که از زیر خیابان حدادعادل می‌گذرد، ادامه داد: این کار نیز با شرکت آب منطقه‌ای است که اگرچه مصوب شده، اما هنوز تخصیص اعتبار ندارد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار