کرمانشاه؛

برگزاری دوره اموزشی ایمیدرو

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: دوره آموزشی در راستاي اجرای تفاهم نامه سه جانبه در حال برگزاری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: دوره آموزشی در راستاي اجرای تفاهم نامه سه جانبه فی مابین سازمان نظام مهندسی معدن ایران و سازمان توسعه ی نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(imidro) با آموزش فنی و حرفه ای در حال برگزاری است .

احسان ایمانی هرسینی گفت : با توجه به وجود فضا و تجهیزات مناسب، این دوره در کارگاه نقشه برداری مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولت آباد کرمانشاه اجرا شد .ارائه آموزش های مهارتی در حرفه های موردنیاز و همچنین توانمند سازی در رشته شغلی از اهداف اجرای این تفاهم نامه است .

احسان ایمانی هرسینی گفت : براساس این تفاهم نامه آموزشهای فنی و مهارتی در حرفه کارور GPSدر قالب یک دوره آموزشی ارائه می شود.

تاکنون 3 دوره آموزشی تحت عناوین "بازرسی و کنترل ایمنی و بهداشت روانی محیط کار" در دو گروه و همچنین دوره آموزشی "رعایت نکات ایمنی، بهداشت و زیست محیطی در معادن سطحی " توسط این اداره کل برگزار شده است .


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار