سمنان;

دستگیری مزاحم تلگرامی خانم سمنانی

مزاحم تلگرامی که با انتشار اطلاعات خصوصی، آبروی زن جوان را نزد دوستان و آشنایان برده بود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سرهنگ سیدعلی میراحمدی رئیس پلیس فتا سمنان گفت: چندی پیش زن جوان به پلیس فتا مراجعه و از فردی ناشناس که در فضای مجازی برای وی ایجاد مزاحمت داشت، شکایت کرد.

وی افزود: متهم با طراحی صفحه ای مجازی در تلگرام به نام شاکی و انتشار اطلاعات خصوصی، آبروی این خانم جوان سمنانی را نزد دوستان و آشنایان برده و برای زندگی شخصی و خانوادگی وی مشکلات بسیاری ایجاد کرده بود.

سرهنگ میراحمدی از آغاز عملیات شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی توسط کارشناسان سایبری پلیس فتای سمنان خبر داد و گفت: متهم جوان که پیام های بی شرمانه ای در فضای مجازی منتشر می کرد در شهرستان سمنان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه متهم شناسایی شده از سوی ماموران پلیس مظنون ردیف اول خود شاکی نیز بود، افزود: در عملیاتی که با هماهنگی قاضی پرونده انجام شد، وی دستگیر و به پلیس فتای سمنان منتقل شد.

به گفته این مسئول انتظامی، متهم که در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه ای در فضای مجازی شده بود، در تحقیقات تکمیلی ماموران به جرم خود اعتراف کرد.

میراحمدی تصریح کرد: مزاحم اینترنتی که خواستگار قبلی شاکی نیز بود، پس از ازدواج دختر مورد علاقه اش به زندگی وی حسادت کرده و دست به این اقدام مجرمانه زده بود و در نهایت متهم به دادسرای سمنان معرفی شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.