بیانیه حزب موتلفه اسلامی به مناسبت 9 دی؛

فتنه آمریکایی- صهیونیستی 88 با حماسه نهم دی خنثی شد

حزب مؤتلفه اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

فتنه آمریکایی- صهیونیستی 88 با حماسه نهم دی خنثی شد/ برخی طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می‌کنیدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حزب موتلفه اسلامی استان تهران به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

نهم دی یادآور حماسه آفرینی مردم متدین ایران اسلامی است که با حضور پر شور خود فتنه آمریکایی و اسراییلی سال 88 را خنثی کردند.

عده‌ای در کشور در سال 88 توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تمام تلاش خود را برای براندازی جمهوری اسلامی انجام دادند و حتی در این راه پرچم های امام حسین(ع) را در روز عاشورا آتش زدند و به هتک حرمت این روز عزیز پرداختند. هنوز هم پس از گذشت هفت سال از این فتنه در کشور خواصی وجود دارند که این فتنه را محکوم نکردند و با سکوت خود به یاری فتنه گران پرداختند.

متاسفانه هنوز هم حتی زمانی که جفای فتنه گران به نظام مطرح می‌شود، به جای اینکه با محکومیت فتنه، این لکه ننگ را از دامن خود پاک کنند ، طلبکارانه می‌گویند چرا فتنه را دوباره مطرح می کنید.

حماسه عظیم مردم در نهم دی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده ، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

حزب موتلفه اسلامی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی در فتنه 88 از مردم شریف و متدین استان تهران دعوت می کند در مراسم بزرگداشت این حماسه ملی در روز پنجشنبه نهم دی ماه از ساعت 9 الی 11 در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار