مختارپور در آيين رونمايی از سه كتاب با موضوع فتنه ٨٨؛

فتنه دشمن پايان يافتنی نيست/ حرکت ما تحت لوای رهبری دشمن را از اهدافش بازمی‌دارد

دبیرکل نهاد كتابخانه های عمومی كشور گفت: انقلاب اسلامی تا زمانی كه زنده و پويا باشد به جهت آنكه منافع مستكبران را به خطر می اندازد در خطر اهداف شوم دشمنان است.

فتنه دشمن پايان يافتنی نيست
به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل های گروه سياسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مختارپور رئیس نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور در آيين رونمايي از سه عنوان كتاب با موضوع فتنه ٨٨ اظهار داشت: از اواخر سال ٨٨ و بعد از خاموش شدن آتش سركش فتنه، كار تأليف آثار مختلفي درباره اين ماجرا آغاز شد.

وي ادامه داد: موسسات و نويسندگان مختلف كشور هر كدام به انحاي گوناگون سعي كردند نقش تاريخي خود را در اين زمينه و با تأليف كتب ايفا كنند.

مختارپور با اشاره به اينكه آثار مربوط به فتنه ٨٨ بسيار متنوع است، تصريح كرد: در آثار مربوط به اين ماجرا، به مستندسازي وقايع سال ٨٨، نقش دشمنان انقلاب در اين زمينه، تبيين شخصيت سران فتنه و تبيين اهميت نقش مقام معظم رهبري در مهار فتنه پرداخته شده است.

دبیرکل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور افزود: تاكنون مركز اسناد انقلاب اسلامي ٢٦ عنوان درباره فتنه ٨٨ منتشر كرده است.

وي با اشاره به كتاب تحت عنوان" ٤ گفتار" بيان داشت: در اين كتاب به بيان ٤ سخنراني مهم مقام معظم رهبري در تاريخ هاي ٢٢ تير ٧١، ١٩ خرداد ٧٤، ٢٠ خرداد ٧٥ و ١٨ ارديبهشت ٧٧ پرداخته شده است كه ايشان به صورت منسجم طي اين سال ها به عبرت هاي عاشورا اشاره فرموده‌اند و تاكيد كرده اند وقتي جامعه اسلامي بعد از ٥٠ سال از بعثت پيامبر اكرم(ص) منحرف مي شود، جامعه اي مثل ما زودتر آسيب مي بيند.

مختارپور افزود: تاكيد مقام معظم رهبري اين بود كه جامعه ما از جامعه صدر اسلام قرص تر و محكم تر نيست كه آسيب نبيند. 

دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با تاكيد بر اينكه فتنه پايان يافتني نيست، اظهار داشت: انقلاب اسلامي مانند يك موجود زنده تحرك دارد و داري اثر و نقش فراواني بر جهان است و به همين جهت با آسيب هاي دروني و بيروني روبرو است.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي تا زماني كه زنده و پويا باشد به جهت آنكه منافع مستكبران را به خطر مي اندازد در خطر اهداف شوم دشمنان است.

مختارپور با بيان اينكه اين دشمني پايان نمي يابد، گفت: كار دشمن فتنه انگيزي است كه جلوه ٨٨ آن پايان يافت اما همچنان بايد منتظر فتنه هاي ديگر آنان بود اما اگر ما تحت لواي رهبري انقلابي باشيم، دشمن نمي تواند به اهدافش برسد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار