رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

20 نفر از دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی به دادسرا احضار شدند/ دولت مستندات کافی ارائه نکرده است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: دستگاه قضا با قاطعیت با استفاده‌کنندگان تسهیلات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت حقوق‌های نجومی و دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها اظهار داشت: بیش از 20 نفر از دریافت‌کنندگان فیش‌های نجومی به دادسرا احضار شده و مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: به لحاظ اینکه لیست‌های ارسالی همراه با مستندات کافی نیست، به طور طبیعی انتظار بر این بود که در مرحله اول، دولت، دیوان محاسبات و بخش‌های ذی‌ربط دیگر، این لیست را همراه با مستندات کافی ارائه دهند که البته ندادند.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: دستگاه قضایی وظیفه خودش می‌داند نقیصه‌ای که دولت به انجام آن مبادرت نکردند را با جدیت پیگیری کرده و مستندات کافی جمع آوری شود و با قاطعیت و بدون اغماض نسبت به استفاده‌کنندگان از این تسهیلات غیرقانونی برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۵
جناب آقای اسماعیلی من ازنیروهای مشاغل کارگری دادگستری تهران هستم وحقوقم یک میلیون وصدهزارتومان است یعنی همه مشاغل کارگریهااینگونه حقوق می گیرند. لطفادرکناراین حرفهابه فکرماهم باشید .بخدا جوابگوی اجاره وقسط هم نمیشود.من بعضی موقع کرایه ماشین ندارم برم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۴:۵۷ ۰۶ دی ۱۳۹۵
با عرض سلام و احترام.
متاسفانه در برخوزد با مفاسد اقتصادی درست رفتار نشد و اصل موضوع به هیچ عنوان بررسی نشد. اینکه یک نفر حقوق نجومی میگیره که خلافکار و مقصر نیست اونی که این حقوق نجومی را میپردازه و دستور داده که حقوق باید نجومی باشه خلافکار و مقصر اصلی هست. خب این کاملا واضح و مشخصه که به هر آدمی حقوق نجومی بدن میگیره. از این تعداد مردم ایران هیچکی نگفت چه کسی مسئول تعیین حقوق نجومی مدیران ارشد دولتی هست
آخرین اخبار