سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان:

برای صدور رضایت نامه پورقاز پول نمی گیریم/ مشکلات مالی حل شود ستارگان ما می مانند

پورموسوی گفت: پورقاز شخصیت یک جنتلمن را دارد اما تاکنون پولی به وی نداده ایم که بخواهیم برای صدور رضایت نامه اش پول بگیریم.

سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری نشست کادرفنی استقلال خوزستان با مسئولان این باشگاه بیان کرد: نشست خوبی را برای حل مشکلات مالی تیم برگزار کردیم. همچنین درباره لیست نفرات ورودی و خروجی تیم بحث و تبادل نظر شد. امیدوارم تا چهارشنبه هفته جاری بخشی از مشکلات رفع شود تا بازیکنان باانگیزه بیشتری در دور جدید تمرینات استقلال خوزستان شرکت کنند.
 
وی ادامه داد: نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی قول داد حدود چهار میلیارد تومان از بانک ملی برای تقویت تیم بگیرد. در این صورت بخشی از مشکلات مالی برطرف می شود. در کنار این چهار میلیارد قرار است گروه ملی هفته ای 200 میلیون تومان به باشگاه استقلال خوزستان تزریق کند.
 
پورموسوی ادامه داد: هزینه استقلال خوزستان پایین است و اگر بودجه 8/5 میلیاردی و پاداش قهرمانی فصل گذشته مان به موقع تزریق شود، مشکلی نداریم.
 
وی درباره جدایی عزت اله پورقاز و جلال عبدی از استقلال خوزستان بیان کرد: پورقاز با وجود پیشنهادات مالی خوبی که در ابتدای فصل از چند تیم مدعی داشت با استقلال خوزستان قرارداد بست. وی به عنوان یک بازیکن ملی پوش در مدت حضور در استقلال خوزستان رفتار فوق العاده ای داشت و در حال حاضر هم مانند یک جنتلمن درخواست جدایی از استقلال خوزستان را مطرح کرد. پورقاز تاکنون هیچ پولی از ما نگرفته و مجانی بازی کرده است.
 
سرمربی استقلال خوزستان ادامه داد: جدایی پورقاز و جلال عبدی از تیم ما قطعی است و رضایت نامه این 2 بازیکن برای هر باشگاهی که با آن به توافق برسند، صادر می شود. باشگاه استقلال خوزستان پولی هم از این بازیکنان برای صدور رضایت نامه دریافت نمی کند.
 
پورموسوی درمورد احتمال جدایی ستارگانی چون زهیوی، طیبی و بیت سعید از استقلال خوزستان، اظهار کرد: اگر مشکلات مالی استقلال خوزستان حل شود، آن ها قصدی برای جدایی ندارند. طیبی، زهیوی و بیت سعید سرمایه های تیم ما هستند و می خواهند با ما در جام باشگاه های آسیا بازی کنند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره بازیکنان جدید این تیم گفت: مصطفی ماهی بازیکن جوانی است که جذب کرده ایم. ضمن این که تست پزشکی نانگ تایید شد و با او به توافق نهایی رسیدیم. البته به یک مدافع میانی و یک مهاجم دیگر نیاز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار