پورموسوی: جدایی بیت سعید و طیبی منتفی است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: با دستور استاندار و با توجه به پولی که به بازیکنان داده می شود، جدایی بیت سعید و طیبی منتفی است.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رسیدن پول به باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: با مساعدت و همکاری شورای شهر، امروز یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شد و به امید خدا فردا پول را بین بازیکنان و کاردفنی تقسیم می کنیم. حدود یک میلیارد دیگر هم طی یکی دو روز آینده به باشگاه می رسد و با این پول به تمام بازیکنان کمک می کنیم تا مشکلاتشان حل شود.
 
وی درباره آخرین وضعیت زهیوی، بیت سعید و طیبی بیان کرد: باشگاه های سپاهان و استقلال تهران نامه زده اند و خواستار جذب این بازیکنان شدند اما باشگاه ما در این باره باید تصمیم بگیرد و با توجه به پولی که به باشگاه رسیده و دستور استاندار مبنی بر اینکه به هیچ وجه رضایتنامه داده نشود، جدایی این بازیکنان قطعا منتفی است و آنها در استقلال خوزستان می مانند اما زهیوی پیشنهادی از لیگ قطر دارد که اگر وی با تیم قطری به توافق برسد،می تواند از جمع ما جدا شود.
 
سرمربی استقلال خوزستان درباره خرید بازیکن جدید گفت: درصدد هستیم تا بازیکنان مان را حفظ کنیم و به آنها پول لازم را بدهیم، پس از آن درباره جذب بازیکن تصمیم می گیریم و هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده و در آینده درباره جذب بازیکن تصمیم گیری می کنیم.
 
پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه با تیم پیکان بازی دوستانه ای را برگزار و تا بیستم دی ماه در تهران می مانیم و امیدوارم اردوی خوبی را برگزار کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار