اصفهان؛

استقبال زائران شهدای اصفهانی از نمایشگاه معنوی "جنگی که بود، راهی که هست

نمایشگاه "جنگی که بود، راهی که هست" هر پنجشنبه در گلستان شهدای اصفهان میزبان زائران قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،این نمایشگاه كه از سوي فرهنگسراي پايداري سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان برگزار شده با حضور و استقبال مناسب مردم اصفهان زمینه مناسبی را برای یادآوری صحنه‌های جنگ برای میانسالان و همینطور آشنایی با دوران دفاع مقدس برای جوانان فراهم ساخته است.
این نمایشگاه از سال 1391 هر پنجشنبه، با حضور زائران قبور مطهر شهدا برگزار می‌شود كه در هر هفته موضوع نمایشگاه تغییر می‌کند و متناسب با مناسبت‌ها، نوع برگزاری آن نیز دستخوش تغییر می‌شود.
به گفته مسئولان و برگزارکنندگان نمایشگاه، استقبال عموم مردم از این نمایشگاه، از ابتدای برگزاری خوب بوده و هنوز نیز به همان شیوه ادامه دارد.
نمایشگاه "جنگی که بود، راهی که هست" در دو قسمت طراحي شده كه در بخش نخست خود، زمینه یادآوری یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را فراهم می‌آورد و با فراهم آوردن فضائی که به صحنه‌هایی جنگی نزدیک بود، فضائی معنوی آن دوران را در یادها زنده می‌کند و بخش دوم این نمایشگاه جنگ نرم را تداعی میکند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.