اردبیل؛

والدین نقش کلیدی در قهرمان شدن فرزندان را دارند

نماینده وزارت ورزش و جوانان در جشنواره استعدادیابی استان اردبیل گفت: والدین می‌توانند در کنار مربیان استعدادهای ورزشی را تا رسیدن به قهرمانی هدایت کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ زهره مرزوقی در جشنواره استعدادیابی ورزشی اردبیل تصریح کرد: جشنواره همگانی استعدادیابی بر اساس آمایش سرزمین و بر اساس توانمندی و ظرفیت استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در هر استان بر اساس رشته‌های فعال و مستعد ورزشی برگزار شده و به دنبال شناسایی نخبگان ورزشی در سطح کشور است.

کارشناس استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان متذکر شد: برای اینکه بتوان در آینده قهرمانان ورزشی داشت لازم است از امروز بر روی استعدادهای ورزشی سرمایه‌گذاری کرده و نسبت به هدایت‌ آن اقدام کرد.

مرزوقی با بیان اینکه جشنواره استعدادیابی در واقع مرحله نخست شناسایی استعدادهای ورزشی است، اضافه کرد: در مراحل بعدی انتظار می‌رود مدیران ادارات کل ورزش و جوان استان‌ها استعدادها را به مراکز قهرمانی هدایت کنند.

وی تأکید کرد: برای قهرمان شدن و درخشش در عرصه‌های ورزشی ملی و بین‌المللی تمرینات روزانه و مستمر ورزشی مورد نیاز است و در تحقق این مهم به غیر از مربیان ورزشی خانواده‌ها نیز نقش کلیدی دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.