کرمان؛

معرفی مشاهیر اسلامی ایرانی توسط دانشجویان

برای اولین بار معرفی مشاهیر و مفاخر و عالمان هر منطقه موضوع پایان نامه ها دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در اعطای جایزه باستانی پاریزی در کرمان به دیدار اعضای شورای انقلاب فرهنگی با مقام معظم رهبری در سال 92 و دغدغه ایشان از حوزه فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار اذعان نمودند که به دلیل تهاجم فرهنگی، فرزندان ایران از مفاخر و هویت خود جدا شده اند.

حمید میرزاده افزود: بنا به توصیه مقام معظم رهبری به دنبال معرفی مشاهیر اسلامی ایرانی در هر حوزه ای هستیم و در این راستا برای اولین بار معرفی مشاهیر و مفاخر و عالمان هر منطقه موضوع پایان نامه ها دانشجویان قرار گرفت.
وی تقدیر از فرهیخته عالی مقام دکتر باستانی پاریزی را از اهداف این برنامه برشمرد و تصریح کرد: خواجوی کرمانی یکی از مشاهیر کرمانی است و که پیشنهاد داده شده تا آئین بزرگداشتی برای ایشان در نظر گرفته شود که خوشبختانه مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی این پیشنهاد را در دستور کار خود قرار دادند.
ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تاریخ تولد خواجوی کرمانی، اظهار کرد: 17 دی ماه سالروز تولد این شاعر کرمانی است که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده که در تقویم درج گردد.
میرزاده به برگزاری آئین بزرگداشت خواجوی کرمانی در سالروز تولدشان طی یکسال آینده توسط دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: کرمان، شهر مهربانی هاست و بزرگانی چون پهلوان عطا احمدی دارد که به علت پاکدامنی و خدماتی که انجام داده، نه تنها در کرمان بلکه در سطح کشور موثر می باشد.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.