کرمان؛

بانوان فرهیخته برای رفع مشکلات گام بردارند

مسئول جمعیت فرهیخته استان کرمان گفت:یک بانوی فرهیخته با رصد خواسته های رهبر و نیاز سنجی منطقه خود، مشکلات موجود را در می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، طاهره معماری مسئول جمعیت فرهیخته استان کرمان گفت: بانوان فرهیخته جمعیتی از افراد تحصیل کرده و تأثیر گذار هستند که نسبت به مسائل اطراف خود بی تفاوت نبوده و تلاش دارند همچون زمان قبل از انقلاب و سپس در دوران دفاع مقدس، نقش مؤثری داشته باشند.

وی افزود: الان در ایام فاطمیه قرار داریم لازم است با الگو گیری از این بانوی بزرگوار که با تمام وجود از مقام ولایت حمایت و پشتیبانی کرد و در این راه جان خود را فدا کرد، تلاش کنیم حضوری مؤثر در جامعه داشته باشیم و از ظرفیت بالای کانون های فرهنگی و هیئت های مذهبی به خوبی بهره مند شویم.

وی خاطر نشان کرد : بهره مندی از ظرفیت موجود نیازمند زمینه سازی لازم است از این رو باید آماده باشیم تا حتی در مقابل هجمه های جدید دشمن، به گونه ای مجهز باشیم که خاطر ولی زمان ما از این جهت آسوده باشد.

معماری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کرمان را حسینیه ایران خواندند از این رو مشخص است که کرمان دارای پیشینه مذهبی بوده و خانواده هایش اصیل و منسجم هستند پس باید کمترین آسیب را در این زمینه داشته باشیم که قطعا این آسیب ها نیز برای کم کاری فرهنگی است.

وی افزود: اگر تمام منویات ایشان را دنبال کنیم و سعی داشته باشیم که فرمایشاتشان را در منطقه و حوزه خود پیاده کنیم، با کاستی های موجود روبه‌رو نمی شدیم پس بدانیم که یکی از محوری ترین امور زنان فرهیخته، پیگیری و اجرایی کردن خواسته های رهبرشان است.

معماری اظهار داشت: اصل شکل گیری تشکل های مردمی برای رسیدگی به همین امور است از این رو لازم است در کنار عزاداری و برپایی جشن در هیئت های مذهبی، اطلاعات فرهنگی به مردم داده شود در غیر این صورت به وظیفه شرعی و عرفی خود عمل نکرده ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار