ساری،

اجرای طرح بازرسین آب در ۴ شهر مازندران

طرح پایلوت بازرسین آب خرداد امسال در شهرهای ساری، قائمشهر، بابل و آمل اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهندس محمدرضا محمودی معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران با بیان اینکه هزارو و ۷۶ مورد بازدید در این مدتانجام شد، گفت: ۳۸۰ فقره تخلفات در این مدت کشف و ۲۶۷تخلفات برطرف شد.

وی افزود: ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال درآمد در این مدت از فعالیت بازرسین آب به دست آمد.

معاون بهره برداری آبفاشهری مازندران با بیان اینکه بازرس آب به افرادی گفته می شود که بصورت مستقل از تمام واحدها در امور آب و فاضلاب و شهرهای تابعه آن بازدید می کنند، گفت: بازرسان آب وظیفه بررسی و کنترل برخی از فرآیندهای مرتبط با مشترکین آب و فاضلاب و حفظ حقوق و اموال شرکت در برابر سوء استفاده های احتمالی را بر عهده دارند.

مهندس محمودی هدف از تشکیل بازرسین آب را افزایش اثربخشی فعالیتهای مرتبط با مشترکین و شهروندان در بخش آب و فاضلاب، رسیدگی به تخلفات مشترکین و یا سایرین، افزایش درآمد شرکت از طریق رصد و کنترل فرآیندهای مرتبط و نیز حفظ اموال، املاک و تاسیسات شرکت در برابر تجاوز عنوان کرد.

وی تعداد بازرسان آب را بر مبنای مرکز شهرستان و شهرهای تابعه آن دانست و گفت: در مراکز شهرستان یک بازرس اصلی و دو نیروی حفار فنی و در شهرهای تابع یک بازرس اصلی آشنا به مسائل فنی فعالیت می کند.

استفاده از لباس فرم متحدالشکل به همراه آرم شرکت آب و فاضلاب مازندران و کلمه بازرس آب و نیز الصاق کارت شناسایی بر روی لباس برای بازرسین آب الزامی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار