ساری،

آمادگی شرکت آبفاشهری در مقابله با افزایش تقاضای مصرف آب

شرکت آبفاشهری مازندران با ذخیره سازی آب ، استفاده از ظرفیت تاسیسات و کنترل مدیریت مصرف در شبکه آبرسانی خود را برای فصل تابستان و افزایش تقاضای آب آماده کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران گفت: با توجه به پذیرا بودن مهمانان و مسافران در ایام تعطیلات سال، استان مازندران در ایام تابستان، با افزایش تقاضای 2 تا 3 برابری آب مواجه است.

ذبیح الله ذاکری با بیان اینکه برای پاسخگویی به تقاضای مشترکین باید تاسیسات مورد نیاز برای جمعیت شناور و ورود مسافر پیش بینی شود،گفت: با اعمال مدیریت توزیع در ساعات مختلف به ویژه در زمانهایی که تقاضای مصرف آب کاهش یافته و با بالانس شبکه های توزیع نسبت به ذخیره سازی کافی آب در تاسیسات آبرسانی اقدام می شود.

وی گفت: برای استفاده بالقوه از تاسیسات آبرسانی از پارسال تاکنون 3 حلقه چاه با ظرفیت 115 لیتر در ثانیه در شهرهای بهشهر، هچیرود و نورو رویان وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفاشهری مازندران افزود: با مهندسی مجدد 23 حلقه چاه و 40 حلقه منصوبات چاه در مجموع 790 لیتر در ثانیه آب در این استان احیاء شد.

ذاکری گفت: به منظور انتقال بهینه آب به برخی از شهرهایی که با مشکل افت فشار مواجه هستند 3 باب ایستگاه پمپاژ در شهرهای نوشهر وچالوس با ظرفیت 200 لیتر در ثانیه، بابل با ظرفیت 100 لیتر در ثانیه و بهسازی کوی لسانی شهرستان ساری با ظرفیت 600 لیتر در ثانیه راه اندازی و وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، از مردم ومهمانان خواست در زمان اوج مصرف، مدیریت صحیح در مصرف آب را اعمال کنند تا تابستان امسال با کمترین تنش و چالش آبی پشت سر گذاشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار