احزاب در هفته‌ گذشته/

از علت ناموفق بودن احزاب در کشور تا واکنش باهنر به انتخاب گزینه واحد اصولگرایان برای انتخابات 96

مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علت عدم توفیق احزاب در کشور، واکنش باهنر به انتخاب گزینه واحد اصولگرایان برای انتخابات 96 و دیدگاه سخنگوی جامعه روحانیت مبارز درباره فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان از مهم‌ترین اخبار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته بود.


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: وحدت اصولگرایان را کاملا مثبت پیش بینی می‌کنم و فکر می‌کنم در نهایت به گزینه واحدی برسیم.


مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: تمدید تحریم‌ها فقط لغو برجام نیست بلکه پاره کردن آن است و پاسخ ایران نیز نباید چیزی جز آتش زدن آن باشد.


عواملی نسبت به ناموفق بودن احزاب و ایجاد فرهنگ تحزب در کشور وجود دارد، که در این گزارش نظر برخی از شخصیت‌های سیاسی را جویا شده‌ایم.


باهنر به انتخاب گزینه واحد اصولگرایان برای انتخابات 96 واکنش نشان داد.


عضو جمعیت رهپویان گفت: احزاب با روشنگری و بصیرت‌بخشی مردم و اعضای خود می‌توانند ضرورت وحدت را در میان آنان تقویت کنند و همدلی‌ها را افزایش دهند.


سخنگوی حزب مردم‌سالاری از برگزاری پانزدهمین کنگره این حزب در تاریخ 28 بهمن 95 خبر داد.


عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: تصمیمی نسبت به انتخاب گزینه جمعیت برای انتخابات ریاست جمهوری نگرفته‌ایم و هنوز مشخص نشده است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر نخست وزیر انگلیس گفت: تاثیر شگرف انقلاب اسلامی است که این دولت را وادار کرده به گذشته بازگردد و خواهان حضور مجدد در منطقه شود.


عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری همایش فصلی حزب متبوعش با هدف بررسی انتخابات 96 در 23 دی ماه خبر داد.


دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: از احزاب ایثارگران، رهپویان، جانبازان و تحول خواهان نهایتا یک گزینه و یا حداکثر 3 گزینه به نیروهای انقلاب معرفی کنیم.


عضو حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه در حال بررسی شرایط و امکان رأی‌آوری گزینه‌های مدنظر خود است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار