شاكرى در جمع خبرنگاران؛

هفته آينده سازوكار انتخاباتى جمعيت جانبازان مشخص خواهد شد

دبیرکل جمعيت جانبازان انقلاب اسلامی از تعيين سازوكار انتخاباتى جمعيت مطبوعش در هفته اينده خبر داد.

هفته آينده سازوكار انتخاباتى جمعيت جانبازان مشخص خواهد شدبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی شاکری دبیرکل جمعيت جانبازان انقلاب اسلامی در حاشیه نشست شورای مرکزی تشکل مطبوعش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال مبنی بر این که در جلسه امشب سخنگو این تشکل مشخص شده است؟ گفت: در این جلسه سخنگو انتخاب نشده است و قرار شد در جلسه آینده که به احتمال فراوان دوشنبه هفته بعد برگزار می‌شود هم سخنگو انتخاب شود تا با رسانه‌ها در ارتباط باشد و همچنین سازوکار رسیدن به کاندیدای 96 این جبهه مورد بررسی قرار گیرد و مشخص خواهد شد.

شاكرى در ادامه گفت: در این جلسه مباحث کلی شامل نقطه نظر اعضا مطرح شد و انجام اقدامات لازم برای انتخابات سال 96 مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین نوعی آسیب‌شناسی نسبت به انتخابات‌های گذشته انجام شد تا از تجربه گذشته استفاده شود، تا بتوان در این انتخابات با یک انسجام خوب حضور پیدا کنیم.

دبیرکل جبهه جانبازان انقلاب اسلامی افزود:  این در شرایطی است که مطالبات مردم برای تغییر بسیار بالا رفته است و به نظر می‌رسد وعده‌های داده شده تاکنون نتوانسته انتظارات مردم را برآورده کند.

شاکری در پايان تصریح کرد: مردم در تنگنا قرار دارند و این موضوع نشاندهنده آن است که انتخابات سال 96، انتخابات ویژه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار