قیومی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

23 دی؛ برگزاری همایش فصلی حزب مردم‌سالاری/ در کنار روحانی گزینه‌های دیگری هم داریم

عضو حزب مردم‌سالاری از برگزاری همایش فصلی حزب متبوعش با هدف بررسی انتخابات 96 در 23 دی ماه خبر داد.

حسین قیومی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری همایش فصلی حزب متبوعش با هدف بررسی انتخابات 96 در 23 دی ماه خبر داد.

قیومی ادامه داد: دبیران شهرستان‌ها نیز در آن همایش حضور می‌یابند تا به نتیجه نهایی برای انتخابات 96 دست یابیم.

وی پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی حزب مردم‌سالاری اظهار داشت: تاکنون جلسات بسیاری در رابطه با انتخابات سال آینده برگزار کرده‌ایم که در همایش فصلی‌مان به جمع‌بندی می‌رسیم.

عضو حزب مردم‌سالاری با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری نظر اصلی ما حمایت از روحانی است، گفت: البته ممکن است در کنار روحانی گزینه‌های دیگری نیز داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاثیر معرفی گزینه‌های دیگر در نتیجه انتخابات چه می‌تواند باشد، تصریح کرد: اصل حمایت از روحانی است اما باید شرایط مختلف بررسی شوند و سایر احتمالات نیز در نظر گرفته شود.

قیومی با اشاره به اینکه با در نظر گرفتن احتمالات است که می‌گویم ما نمی‌توانیم دست خالی وارد انتخابات ریاست جمهوری شویم،‌ اظهار داشت: ما از روحانی حمایت می‌کنیم اما وظیفه احزاب این است که شرایط ناگهانی را نیز مدنظر قرار دهند و برای آن اوضاع نیز برنامه‌ داشته باشند.

عضو حزب مردم‌سالاری در پایان خاطر نشان کرد: در همایش فصلی خود به طور جدی در خصوص انتخابات آتی بحث و بررسی می‌کنیم اما اعلام رسمی موضع خود را به بهمن ماه که کنگره ما برگزار می‌شود، موکول می‌کنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار