کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مذاکرات انتخاباتی را شروع نکرده است/ روشن شدن مواضع اصلاح‌طلبان تا یک ماه آینده

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مذاکراتش برای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری 96 را هنوز آغاز نکرده است.

حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هنوز در رابطه با انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری 96 مذاکرات خود را آغاز نکرده است، اظهار داشت: حزب اسلامی کار به تبع عضویت در شورای عالی سیاست‌گذاری، منتظر است تا اصلاح‌طلبان به یک تصمیم جمعی در مورد انتخابات آینده برسند تا با آن‌ها همراهی کنند. 

وی با اشاره به اینکه ما فعالیت جداگانه‌ای از شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده نداریم، ادامه داد: ما مجموعه‌ای هستیم که با یکدیگر کار می‌کنیم و برای انتخابات آتی هم تصمیم جمعی می‌گیریم که نهایتا تا یک ماه آینده تصمیم‌مان در این زمینه مشخص می‌شود. 

کمالی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ممکن است اصلاح‌طلبان گزینه‌های دیگری را در کنار روحانی معرفی کنند، گفت: امکان دارد هر تصمیمی برای انتخابات 96 بگیریم اما از آنجایی که هنوز هیچ صحبتی در این باره نشده نمی‌توان نظر قطعی داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار