همدان؛

تجهیز 34 پایگاه راهداری زمستانه در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از تجهیز 34 پایگاه راهداری زمستانه در استان خبر داد.

تجهیز 34 پایگاه راهداری زمستانه در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رودباری اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی در 200 کیلومتر از راه‌های استان آسفالت حفاظتی ریخته شده که بیشتر در راه‌های روستایی و فرعی بوده است.

وی با اشاره به تجهیز 289 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در پایگاه‌‌های راهداری زمستانه تصریح کرد: 34 پایگاه راهداری زمستانی در استان همدان تجهیز شده است که 527 نفر در این پایگاه‌ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: 10 هزار تن نمک خریداری شده  و 4000 تن نمک از سال گذشته در راهداری‌ها ذخیره شده است.

رودباری با تأکید بر اینکه آمادگی لازم برای بازنگه‌داشتن راه‌های استان در هر شرایط آب و هوایی وجود دارد، عنوان کرد: این توان وجود دارد که با بارش هر مقدار برف در استان همدان تمامی راه‌ها باز باشد.

وی خاطرنشان کرد: با بارش برف جاده‌های استان بسته نمی‌شود مگر اینکه کولاک و باد شدید رخ دهد که برای جلوگیری از بروز حوادث مجبور هستیم راه را ببندیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: از 106 نقطه بررسی شده در استان 70 نقطه به عنوان نقاط پرتصادف شناخته شد که کار مطالعاتی صورت گرفته و ساماندهی این راه‌ها در دست اجرا است به‌طوریکه تا پایان سال تمامی این نقاط ساماندهی خواهد شد.

رودباری با اشاره به اصلاح 72 پیچ در راه‌های استان همدان، یادآور شد: در سالجاری 72 پیچ توسط نیروهای راهداری اصلاح شده که عمدتا در راه‌های روستایی و فرعی بوده است.

وی افزود: همچنین 3 مورد اصلاح تقاطع، 52 مورد اصلاح پارکینگ و انسداد دوربرگردان‌های غیرمجاز و ایجاد سرعت‌کاه در مسیرهای اصلی و فرعی صورت گرفته که می‌تواند در کاهش تصادفات موثر باشد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.