کرمانشاه؛

رفع مشکلات استان با تدوین سند توسعه شهرستان ها

استاندار کرمانشاه گفت: برای رفع مشکلات استان کرمانشاه سند توسعه شهرستان ها را تدوین کرده ایم و این سند با توجه به توانمندی ها و مزیت های هر کدام از شهرستان ها تدوین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسداله رازانی گفت:این مشکلات در گذشته همواره وجود داشته که این مشکلات بواسطه توطئه های دشمنان، تحریم ها و دیگر مسائل ایجاد شده اند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یک عزم ملی در کشور برای حل مشکلات اقتصادی با اجرای یک برنامه راهبردی یعنی اقتصاد مقاومتی شکل گرفته، اظهار داشت: با اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و همچنین برنامه های دولت به ویژه در بحث برجام گام های مهمی برای حل مشکلات برداشته می شود و این دولت برای حل مشکلات یک عزم جدی دارد.

وی مشکل بیکاری را مشکل کشور عنوان کرد و گفت: این مشکل در استان کرمانشاه بیشتر است و ما در استان کرمانشاه برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام داده ایم و همین طی چند روز گذشته با برگزاری همایش سرمایه گذاری به دنبال جذب سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری هستیم.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان ها گفت: در تدوین این برنامه در گام اول به دنبال شناسایی استعدادها مزیت ها و توانمندی های شهرستان ها در بخش های مختلف بودیم و خوشبختانه امروز این سند توسعه برای هر کدام از شهرستان ها تدوین شده که اقدامات و برنامه ها را برای حداقل در سه سال آینده مشخص و معین می کند.

وی بیان داشت: در استان کرمانشاه یک میلیون هکتار زمین کشاورزی وجود دارد اما این مزیت در بعضی از شهرستان ها مانند پاوه وجود ندارد لذا برای این شهرستان مزیت های دیگری را تعریف کرده ایم که در تدوین سند توسعه آن لحاظ شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.