کرمانشاه؛

ضرورت حفظ وحدت در نظام

رییس مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه گفت: در راستای حفظ نظام، هیچ ضرورتی بالاتر از حفظ وحدت نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدرضا شعبانی گفت:امروز در تمامی شهرستانهای این استان مجمع مشورتی توسعه راه اندازی شده و جلسات آن نیز به صورت منظم و مستمر برگزار می شود.

 رییس مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه گفت: جلسات مجمع مشورتی توسعه استان به صورت ماهیانه برگزار شده و تاکنون مصوبات خوبی در راستای توسعه استان نیز داشته است.

 شعبانی تاکید کرد: عملکرد اعضای مجمع مشورتی توسعه استان به نحوی بوده که برخی از طرح های ارائه شده در این مجمع به مجمع مشورتی توسعه کشور نیز ارسال شده و در آنجا نیز به تصویب رسیده است.

 وی همچنین به سفر اخیر دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در جریان سفر رییس جمهور به استان مقرر شد مبلغ 150 میلیارد تومان به پروژه راه آهن کرمانشاه اختصاص یابد که در جریان حضور و بازدید اخیر دکتر نوبخت از کرمانشاه مقرر شد که این رقم به 245 میلیارد تومان افزایش یاید.

 رییس مجمع مشورتی توسعه استان کرمانشاه گفت: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که پروژه راه آهن کرمانشاه تا اواخر بهار سال آینده به اتمام رسیده و مردم این استان شاهد حضور قطار در کرمانشاه باشند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، ضرورت ، رییس ، مجمع ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.