کرمانشاه؛

وضع اعتبارات سال جاری بهتر از سال گذشته

استاندار کرمانشاه وضع اعتبارات سال جاری را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و به مردم استان این وعده را داد که سال‌های پیش رو سال‌های بهتری برای استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسدالله رازانی گفت: در سایه وحدت، مسلمانان خواهند توانست اسلام را در مسیر تعالی قرار دهند.

رازانی در ادامه نداشتن برنامه‌ریزی در گذشته، ‌بی‌تجربگی‌، تحریم‌ها و ... را در بوجود آمدن مشکلات کنونی اثرگذار عنوان و خاطر نشان کرد: با عزم ملی بوجود آمده در نظام مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت رفع مشکلات موجود گام برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به عزم جدی دولت برای رفع مشکلات، ادامه داد: امروز بیکاری مشکل کشور است و استان کرمانشاه در این بین وضع بدتری در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.

رازانی با تاکید بر ایجاد وحدت همگانی برای توسعه استان، این اتفاق را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید از این فرصت برای رفع مشکلات استان استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تدوین سند توسعه شهرستان‌های استان گفت: تلاش شده  تا در تدوین این سند همه آنچه که برای توسعه شهرستانها نیاز است، مبتنی بر استعدادهای شهرستان‌ها روی کاغذ آورده شود. رازانی ادامه داد: با وجود این سند آنچه که قرار است در طول دو  تا سه سال آینده در شهرستان‌های مختلف استان انجام شود، کاملا مشخص است.

رازانی هدف از تدوین سند شهرستان‌ها را شناسایی پتانسیل های هر شهرستان و برنامه‌ریزی در زمینه توسعه آن شهرستان بر اساس استعدادها و ظرفیت‌هایش دانست و افزود: به عنوان مثال با وجود اینکه حدود یک میلیون هکتار اراضی کشاورزی در استان کرمانشاه وجود دارد، اما سهم اراضی کشاورزی در شهرستان پاوه خیلی کم است و لذا نمی توان برای توسعه تمامی استان نسخه واحدی در نظر داشت.

انتهای پیام/ح




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار