ساری،

صعود کاله مازندران درلیگ دسته یک والیبال کشور

تیم کاله جوان مازندران با کسب پیروزی خانگی در هفته هفتم و پایانی مرحله رفت مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور برابر تیم انتهای جدولی به تعطیلات نیم فصل رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم های کاله جوان مازندران و کریمه قم درچارچوب هفته هفتم این رقابتها، چهارشنبه شب در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل به مصاف هم رفتند که درنهایت تیم کاله جوان با نتیجه 3برصفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تیم کاله جوان مازندران در این دیدار در سه ست متوالی وبا امتیازهای 25 بر21 ، 25 بر 15 و25 بر 21 برابر تیم کریمه قم صاحب برتری شد.

دو تیم درحالی درهفته هفتم این رقابتها به مصاف هم رفتند، که تیم کاله جوان مازندران هفته پیش در همدان برابر تیم اتحاد جوان همدان با نتیجه 3بریک تن به شکست داده بود وتیم قم هم دربیرون ازخانه با نتیجه 3برصفر برابر شهرداری جوان ارومیه مغلوب شد.

شاگردان احمد فتاح در تیم کاله جوان مازندران درحالی سومین پیروزی این فصل خود را درخانه جشن گرفتند، که دراین دیدار مهدی رضایی و گرائیلی دو بازیکن کلیدی وتاثیرگذار خود را به علت مصدومیت دراختیار نداشت.

تیم کاله جوان مازندران درپایان مرحله رفت این رقابتها با کسب 3 پیروزی و4 باخت و9 امتیاز در رده هفتم جدول هشت تیمی گروه یک این رقابتها باقی ماند.

تیم کریمه قم هم با قبول هفتمین شکست این فصل خود وبدون پیروزی وکسب فقط یک امتیاز جایگاه انتهای جدولی خود را حفظ کرد. تیم کاله جوان مازندران در گروه یک این رقابتها که هشت تیم حضور دارند، با تیم های مقاومت مهاباد، شهرداری جوان ارومیه، نماینده اردبیل، سیاوش سام فردیس، عقاب نهاجا ، فولاد ویان همدان و نماینده قزوین همگروه است.

مسابقات امسال لیگ دسته یک والیبال مردان باشگاه های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه درحال برگزاری است. تیم های اول ودوم این رقابتها جوازحضور درفصل آینده رقابتهای لیگ برتر را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار