جمشیدی مطرح کرد؛

پای فساد به آرایشگاه های زنانه باز شد/ طرح ملی نظارت بر آرایشگاه های زنانه کلید خورد

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: طرح ملی نظارت بر آرایشگاه های زنانه وارد فاز اجرایی شد.

پای فساد به آرایشگاه های زنانه باز شد/ طرح ملی نظارت بر آرایشگاه های زنانه کلید خوردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جمشیدی معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در نشست طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور که امروز (چهارشنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: این جلسه به منظور بررسی کالاهای سلامت محور به خصوص لوازم آرایشی و بهداشتی که استفاده از آن‌ها در کشور به وفور دیده شده، تشکیل می‌شود.

وی افزود: آمارها نشان می دهد تعداد آرایشگاه های زنانه بدون مجوز کم نیست، همچنین در بحث کالاهای سلامت محور از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود که به سلامت مردم آسیب های جدی وارد می‌کند.

جمشیدی بیان کرد: مفاسدی در آرایشگاه های زنانه وجود دارد و در همین راستا باندهایی تشکیل می شود که با فریب دختران، آن ها را برای اهداف پلید و مقاصد خود به خارج از کشور می فرستند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در آرایشگاه های زنانه موازین شرعی رعایت نمی شود و صرفا به کار آرایشگری پرداخته نمی شود و در کنار آن افراد اقدام به فعالیت های می کنند که نه تخصص و نه مجوز فعالیت در آن زمینه را دارند، این در حالی است که برخی از آرایشگاه‌های زنانه در کار پزشکان دخالت می کنند.

جمشیدی اظهار داشت: برای آرایشگاه های زنانه باید تعرفه ای تعیین شود، چرا که برای ارائه خدمات در آرایشگاه های زنانه، رقم های نجومی می گیرند.

وی افزود: طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر کشور از امروز اجرایی خواهد شد.

معاون وزیر دادگستری گفت: در آرایشگاه های زنان نرخ هایی که تعیین شده هم رعایت نمی شود؛ حتی در مواردی دستمزدهای نجومی می گیرند؛ در یک بازرسی از آرایشگاهی در شمال تهران در ازای آرایش عروس، مبلغی در حدود 4 تا 5 میلیون تومان و برای فیلمبرداری 8 میلیون تومان اخذ شد، مگر این افراد کار معجزه ای می کنند که این مبالغ را دریافت می کنند.

وی در پایان بیان کرد: کوچه مروی از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق پاکسازی شد، اما به مانند کوچه مروی، 4 یا 5 نقطه در شهر تهران هست که باید برنامه ای برای آن‌ها در نظر گرفته شود؛ همچنین در حوزه کالای سلامت محور، از قبل باید نظارت ها بر گمرک یعنی بنادر کشتیرانی بیشتر شود تا شاهد ورود کالاهای قاچاق نباشیم.

 انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۰۵:۴۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
در شهر کوچک ما این چیزها زیاد شده »
-
يك خانم
۱۲:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
سلام خيلي خوبه بخدا اينقدركه پول ازمردم ميگيرن كه مجبور ميشيم خود كفا بشيم .. البته هستند خانمهاي ارايشگري كه واقعا وقار ومتانت در رفتار وكردارشون هست ازحق نگذريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
نیاز به کنترل ونظارت دقیق است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
ازمسئولین خواهشمندم تمام آرایشگاه های زنانه را بازرسی کنند.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
خیلی از جاها و اصناف باید بازرسی بشند...این یه قلمشه.
Iran (Islamic Republic of)
طناز
۱۱:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
واقعا نیاز به تعرفه و نظارت و کنترل دارن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۰۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
اگه خوب آرایشگاه ها رو بازرسی کنند ، قلیون هم به وفور پیدا میشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
مجوز دار کنید فقط هم با امتحان اصول دین و اخلاق .و ازمایش اخلاقی روانی و تستهای پزشکی سلامت جسمی و نداشتن اعتیاد و......تعجبم این مقوله که با دختران و زنان این مرز و بوم سر و کار داره اینطوری باز و ولنگار رها شده .حتی خانواده شما هم حداقل سالی یکبار گذرشون به این مکانها میوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
صبح بخیر ! بعد از شونصد سال تازه فهمیدن آرایشگاههای زنانه فساده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
آره . خوب گفتید
آخرین اخبار