وزیر دادگستری خبر داد

امروز داعیه داران اسلام، با کفار، یهود و نصارا هم پیمان شده‌اند/ تداوم دشمنی کفار، نشان از موفقیت ما دارد

وزیر دادگستری گفت:‌ آنچه که امروز در جامعه اسلامی شاهد هستیم، احساس حقارت و شرمساری در انسان ایجاد می کند، چرا که داعیه داران اسلام، با کفار، یهود و نصارا هم پیمان شده و خود دست به کشتار دیگر مسلمانان می زنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، صبح امروز در ادامه جلسه تفسیر قرآن در جمع مسئولان و کارکنان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام هفته وحدت در تشریح مسایل روز بین المللی اظهار داشت: آنچه که امروز در جامعه اسلامی شاهد هستیم، احساس حقارت و شرمساری در انسان ایجاد می کند، چرا که داعیه داران اسلام، با کفار، یهود و نصارا هم پیمان شده و خود دست به کشتار دیگر مسلمانان می زنند.

وی در این باره افزود: چند کشور مسلمان منطقه که شورای همکاری تشکیل داده و با سران کشورهای غربی که از اظهار دشمنی با مسلمانان ابایی ندارند، هم پیمان می‌شوند، باعث بوجود آمدن صحنه های زشتی شده اند و نه تنها دست به قلب حقیقت می زنند بلکه حتی در این مسیر، جاهلان و فریب خوردگان بسیاری را با اسم جهاد، به کشتن می‌دهند. 

وزیر دادگستری با تاکید بر اینکه در چنین شرایطی، وظیفه و تکلیف ما بسیار سخت و دشوار است تصریح کرد: اکنون بزرگترین جهاد در دنیا، بیان حق است؛ امروز در برابر سران کفار، صهیونیستها و عمال و حکام خود فروخته و جاهلانی که از آنها تبعیت می کنند، تشخیص درست حق و اعلام و ابراز آن، بزرگترین جهاد است.

وی با بیان اینکه تداوم دشمنی کفار، نشان از هدفگیری درست و موفقیت ما دارد گفت: دشمن در حین اینکه در حال مراوده با ما و برآورده کردن نیازهایش است، نمی تواند خشم خود را کنترل کرده و کینه و عناد خود را پنهان کند که این امر بیانگر توفیقات ما در عرصه های سیاستگذاری و تصمیم گیری است.

پورمحمدی با منسجم و مقتدر خواندن جامعه در مواجهه با مسایل داخلی و خارجی بیان داشت: رهبری، ارکان نظام و مردم، نعمات بسیار خوبی هستند که به لطف الهی به بهترین شکل وجود داشته و تاثیر گذار و نقش آفرین هستند و این موهبت ها به عنوان یک ستون قابل اتکا، در حال عمل کردن است. 

وی در خاتمه تصریح کرد: در شرایط کنونی باید بسیار مراقب بوده، خط را اشتباه نگیریم و از تمامی ابزاری که در اختیار داریم با تدبیر استفاده کرده و هدف حق خود را با حفظ مواضع، تامین کنیم و بدانیم که مهمترین مساله، ماندن در میدان و مواجهه درست و با اقتدار با مسایل است.

وزیر دادگستری همچنین با بیان اینکه ما امروز به عنوان یک بازیگر تاثیر گذار و تعیین کننده در جهان شناخته می شویم تاکید کرد: مراقب باشیم تا با دست خود از دایره خارج نشویم و بدانیم حضور با قدرت در میدان های اصلی، یک اصل و سیاست راهبردی است و می بایست از حقوق امت اسلامی و نیز از حقوق منطقه و منافع خود دفاع کنیم و مطمئن باشیم که خارج از این گود، نمی توان به نتیجه رسید؛ فراز و فرود و شکست و پیروزی همواره وجود دارد و مهم این است که بتوان از موقعیت ها به درستی استفاده کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار