معاون وزیر دادگستری:

آمادگی ایجاد سامانه ای برای اعلام نتیجه شکایت/در اکثر کشورها جرم و تخلف تفکیک شده است

رئیس سازمان تعزبرات حکومتی کشور گفت:در اکثر کشورها جرم و تخلف تفکیک شده است به گونه ای که جرم در مراجع قضایی و تخلف در بخش دولتی رسیدگی می شود.

آمادگی ایجاد سامانه ای برای اعلام نتیجه شکایت/در اکثر کشورها جرم و تخلف تفکیک شده استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشیدی ،رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در سیزدهمین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 96 گفت: بیشترین خدمات را در ایام نوروز به هموطنان ارائه می دهیم و با توجه به اینکه کشور ما در حوزه گردشگری جز کشور های نادر است و جاذبه های گردشگری متعدد باعث ورود توریست به کشور شده است و در این بین عده ای از واحدهای صنفی و فروشگاه ها اقدام به اجناس با هزینه هی گذاف به مسافران می کنند.

وی در ادامه افزود: نقش تعزیرات رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد با متخلفان است و تعزیرات به دنبال آن است تا در سریعترین زمان نسبت به رسیدگی پرونده ها اقدام کند.

جمشیدی بیان کرد: در اکثر کشورها جرم و تخلف تفکیک شده است به گونه ای که جرم در مراجع قضایی و تخلف در بخش دولتی رسیدگی می شود.

وی ادامه داد : این آمادگی را داریم که سامانه ای را به منظور رسیدگی به تخلفات و اعلام نتیجه شکایت به شکات ایجاد کنیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور افزود: بایستی برای اربعین حسینی و 28 صفر تمهیداتی پیش بینی شود چرا که در این ایام بیشترین اجحاف به مردم شد.

معاون وزیر دادگستری در پایان عنوان کرد: در نوروز 95 در قالب گشت سیار بیش از 300 هزار بازرسی انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار