کرمانشاه؛

رتبه شادی در کشور ما عمدتا بالای 95 است

مشاور امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جامعه ایرانی به جهاد «شادی» نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر مسعود صادقی گفت: رتبه شادی در کشور ما عمدتا بالای 95 است و در هیچ آماری بهتر از 95 نبوده است و قطعا چنین جایگاهی نشان از فقدان شاد زیستی در میان جامعه ما دارد.

مشاور امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه شادی فقط خندیدن نیست، گفت: خندیدن کار بسیار ساده ای است، اما خندانیدن کار بسیار مشکل و دشواری است.

صادقی تاکید کرد: امروز جامعه ایرانی به یک شادی جهادی و یا جهاد شادی نیاز دارد، چرا که همانگونه که ما به جهاد رزمی، جهاد علمی و جهاد اقتصادی نیاز داریم به جهاد شادی هم نیازمندیم.

وی گفت: اگر ما به اهمیت شادی پی ببریم و به بحران غم نیز در کشور اذعان داشته باشیم، باید به پیوست هر طرح فرهنگی یک پیوست شادی هم داشته باشیم.

صادقی خاطرنشان کرد: مثبت اندیشی، خوش بینی، تطبیق پذیری، ارتباط گیری و تلاش برای موفقیت پنج مولفه اصلی ایجاد شادی در جامعه است.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان باید مستمرا به نظرسنجی شادی در کشور بپردازد، یعنی همانگونه که به سرشماری می پردازیم باید به سرخوش شماری هم بپردازیم.

مشاور امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ما باید سمن هایی را تشکیل دهیم که به شادی پروری در جامعه بپردازند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشور ، شادی ، بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.