کرمانشاه؛

گسترش فعالیت سازمانهای مردم نهاد

استاندار کرمانشاه گفت: از دلایل اصلی تجدید نظر رییس جمهور در خصوص مسئولیت در وزارت ورزش و جوانان، توجه بیشتر به مقوله جوانان بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: با توجه به هرم سنی و وجود جمعیت کثیر جوانان در کشور، می طلبد که نگاه دولت به این حوزه بیش از پیش معطوف باشد.

وی ادامه داد: انشالله با ورود دکتر سلطانی فر به وزارت ورزش و جوانان شاهد آثار مثبتی در فعالیت های حوزه جوانان در این وزارتخانه خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه گفت: در سطح استان کرمانشاه نیز با توجه به این تغییر رویکردی که در سطح دولت نسبت به حوزه جوانان ایجاد شده، باید شاهد تحرک و پویایی بیشتری در حوزه جوانان استان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به یکی از آسیب های فرهنگ جامعه گفت: متاسفانه یکی از اصلی ترین آسیب های فرهنگی جامعه ما انتظار حل تمامی مسائل توسط دولت است و همواره شاهد وجود این آسیب در میان اقضار مختلف جامعه هستیم.

رازانی خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های دنیای توسعه یافته گسترش فعالیت های سازمانهای مردم نهاد است یعنی پتانسیل عظیم بخش خصوصی پای کار بیاید و همه منتظر حل و فصل تمامی مشکلات توسط بخش دولتی نباشند.

استاندار کرمانشاه گفت: مدیریت استان همراه اداره کل ورزش و جوانان استان است که در نهایت بتوانیم شاهد فعالیت و اثربخشی بیشتر جوانها در قالب سازمانهای مردم نهاد باشیم.


انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.