کرمانشاه؛

بخشی از فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه درمان

ساخت بیمارستان 1500 تختخوابی و مرکز جامع سرطان تنها بخشی از فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه درمان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساخت بیمارستان 1500 تختخوابی و مرکز جامع سرطان را تنها بخشی از فرصت‌های سرمایه گذاری استان در حوزه درمان عنوان کرد.

دکتر علیرضا احمدی گفت: در حوزه دانشگاه پروژه‌های بسیاری با سوددهی بالا جهت سرمایه گذاری وجود دارد.

وی پروژه بیمارستان 1500 تخت‌خوابی را از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: ساخت این بیمارستان فرصت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری است و سوددهی بسیار بالایی دارد.

احمدی واگذاری ساخت مجتمع خدمات رفاهی دانشگاه و نیز واگذاری ساخت مرکز جامع بیماری‌های زنان را از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه دانشگاه عنوان کرد.

احمدی با بیان اینکه کرمانشاه یکی از قطب های درمان سرطان کشور است، گفت: واگذاری ساخت مرکز جامع سرطان غرب کشور نیز یکی دیگر از فرصت‌های سرمایه گذاری در استان است.

احمدی به وجود مشوق های بسیار برای سرمایه‌گذاران در حوزه درمان استان اشاره کرد و افزود: در همین راستا تمام مجوزهای لازم جهت سرمایه‌گذاری در حوزه درمان استان از وزارت بهداشت گرفته می‌شود و ضمانت بازپرداخت اعتبارات و سود حاصله نیز توسط دولت صورت می‌گیرد.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین در خود استان نیز تفاهم نامه با استانداری جهت تامین زمین و انواع حمایت‌ها و نیز اخذ مجوزهای محلی برای سرمایه‌گذاران وجود دارد.

وی به همکاری بین‌بخشی موثر دستگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: این همکاری موجب می‌شود تا نگرانی برای سرمایه‌گذاران جهت انجام کارها و گرفتن مجوزهای قانونی جهت سرمایه‌گذاری وجود نداشته باشد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.