همدان؛

عیادت ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران از کودکان سرطانی

جمعی از اصحاب رسانه، ورزشکاران رزمی، فوتبالیست ها، پیشکسوتان و هنرمندان استان به عیادت از خردسالان و کودکان سرطانی رفتند.

عیادت ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران از کودکان سرطانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ گروهی از ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران از کودکان بستری در بخش هماتولوژی بیمارستان بعثت همدان عیادت کردند.

این گروه از ورزشکاران، هنرمندان و خبرنگاران حامی کودکان بخش هماتولوژی همدان یکسالی هست در خدمتگذاری به این کودکان فعالیت دارند.

مدیریت این گروه را امیر بادافره از فوتبالیست های قدیمی همدان برعهده دارد که هدف از تشکیل این گروه را انجام برنامه های عام المنفعه برای این کودکان عنوان می کند.

تیم منتخب فوتبال حامیان کودکان سرطانی اخیرا طی هماهنگی صورت گرفته بین امیر بادافره مدیر تیم و عادل فردوسی پور و سایر اعضای شورای رسانه فوتبال ایران، بازی دوستانه ای را در تهران برگزار کردند.

این بازی در واقع برای حمایت بیشتر و یادآوری کودکانی بود که این روزها به حامیان مادی و معنوی نیاز دارند. کودکانی که حتی می توان با کادویی کوچک حد دلخوشی آنها را در چهاردیواری محبوس بزرگ و شادمان کرد.

میثم ناصر نژاد خبرنگار، محمد دهبانی از مدیران سابق فوتبالی استان، مصطفی علیزاده بازیکن سابق پاس همدان، سعید بادافره از ورزشکاران رزمی ،نسرین اکبر قالبی و مهشاد عبدی از هنرمندان ،مجتبی علیزاده از فوتبالیستهای اسبق همدان در این برنامه حضور داشتند.

در جریان برنامه نیز جوایزی به کودکان سرطانی بستری شده بخش هماتولوژی بیمارستان اهدا شد.

امیر بادافره با اشاره به روند فعالیت تیم منتخب ورزشکاران بخش هماتولوژی همدان گفت: برنامه های حمایتی پرشمار را در دستور کار داریم و قرار است دی ماه در دیداری دوستانه فوتبال به مصاف تیم هنرمندان ایران برویم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.