همدان؛

اجرای ٦ کارگاه نمایشی در دومین روز از جشنواره بیست و سوم

در دومین روز از بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ٦ کارگاه نمایشی اجرا می شود.

.اجرای ٦ کارگاه نمایشی در دومین روز از جشنواره بیست و سومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در حاشیه دومین روز از برگزاری جشنواره، ٦ کارگاه نمایشی با موضوعات متنوع برگزار خواهد شد.

نخستین کارگاه در این روز با عنوان بازی سازی و قصه پردازی برای مخاطبان جوان برای بازیگران و علاقه مندان به بازیگری توسط محمد عاقبتی در دو نوبت صبح و عصر در سینما کانون برگزار می‌شود.

بناتریس گارنیر از فرانسه کارگاه حس، زبان، بدن را از ساعت ٩ تا ١٢ برای علاقه مندان به بازیگری را در پلاتوی مجموعه کانون اجرا می کند.

از ساعت ١٤ تا ١٧ نیز سه کارگاه با عنوان های مثلث اجرا بازیگر، عروسک و تماشاگر، آموزش و نمایش خلاق با نگاهی به آموزش های جبار باغچه بان و  مبانی کارگردانی وشیوه های اجرا در  پلاتوی مجموعه کانون، کتابخانه کانون و پلاتوی تمرین آوینی به ترتیب توسط مسیح گنجعلی، مژگان وثوقی و حمیدرضا نعیمی برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز نمایشخوانی آثار زنده یاد جبار باغچه بان از ساعت ٢٢ تا ٢٣ در سینما کانون واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می شود.

گفتنی است، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.