همدان؛

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر با حضور احترام برومند در همدان

احترام برومند نمایشگاه عکس و پوستر بخش مسابقه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را افتتاح کرد.

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر با حضور احترام برومند در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیین افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با حضور احترام برومند همسر استاد فقید داوود رشیدی و مدیران تئاتر کشور برگزار شد.

در این مراسم که مهدی شفیعی مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی کشور، ارمغان بهدروند مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور ، فاضل عبادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، شهرام کرمی دبیر جشنواره، داوران بخش های نمایشی و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به تئاتر نیز در آن حضور داشتند ، از مجموعه عکس ها و پوستر های راه یافته به نمایشگاه جشنواره رونمایی شد.

یکی از نکات قابل توجه بخش پوستر، شرکت برخی هنرمندان شرکت کننده از کشورها آلمان، آفریقای جنوبی، استرالیا، ایتالیا، کره جنوبی و لهستان در این مراسم بود.

در این بخش ٣٨٠ عکس به دبیرخانه ارسال شد که از این بین ٣٠ اثر به مرحله نهایی و نمایشگاه راه یافته اند.همچنین تعداد ١٨ پوسترهای راه یافته در مرحله نمایشگاه و مسابقه از بین ٣٨ اثر انتخاب و برگزیده شده است.

طبق گفته مهدی آشنا، مدیر این بخش ١٠ پوستر خارجی به دبیرخانه ارسال شده که ٥ اثر به بخش نمایشگاه ورود پیدا کرد و این نشان از کیفیت و مهارت گرافیست های ایرانی دارد.

گفتنی است نامزدهای دریافت جایزه این بخش روز چهارشنبه اعلام می شود و در روز اختتامیه از آن ها تجلیل خواهد شد.

نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره در تالار زنگنه مجتمع فرهنگی سینمایی شهد آوینی افتتاح شده و تا پایان جشنواره میزبان عموم علاقمندان هنرهای تجسمی خواهد بود.

گفتنی است، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار