همدان؛

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ره آوردهای مثبت برای استان دارد

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ره آوردهای مثبت برای استان داردجانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ره آوردهای مثبت برای استان دارد.

جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ره آوردهای مثبت برای استان داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نشست مشترک کمیته حراست، کمیته امر به معروف و نهی از منکر و جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

جواد بیات، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این نشست گفت: جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ره آوردهای خوب و مثبت برای استان دارد.

مهدی زین العابدینی، مسئول کمیته حراست جشنواره نیز در این نشست گفت: همکاران این کمیته ها  باید با رفتار و برخورد درست خود در جشنواره در جهت معرفی ارزش های اخلاقی و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی به مهمانان جشنواره  تلاش می کنند.

حسین رستمی، مسئول کمیته امر به معروف و نهی از منکر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در ادامه این نشست گفت: کمیته امر به معروف هم دوش با سایر کمیته هایی اجرایی جشنواره در راستای فرهنگ سازی و تعمیق فرهنگ والایی ایرانی اسلامی با استفاده از روش های اقناعی و اسلامی تلاش می کند.

وی افزود: با کمک تئاتر و زبان هنر می توان در جهت ارتقای اعتلای فرهنگی، اجتماعی، و هنری جامعه موثرگام برداشت و ارزش های اخلاقی را با زبان هنر که زبانی ماندگار و تاثیر گذار است معرفی کرد.

مسئول کمیته امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ‌های یک پیکر است، اظهار داشت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر توسط همه افراد جامعه، مورد توجه است.

رستمی، فلسفه وجودی امر به معروف و نهی از منکر را احیای ارزش‌های اسلامی جامعه دانست و بیان کرد: خداوند در قرآن کریم، بهترین ویژگی امت اسلامی را انجام امر به معروف و نهی از منکر دانسته است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.