همدان؛

کارگاه حس زبان بدن، تکنیک هایی برای خلاقیت در همدان

کارگاه آموزشی بازیگری، حس، زبان، بدن در پلاتو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان برگزار شد.

کارگاه حس زبان بدن، تکنیک هایی برای خلاقیت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ این کارگاه توسط دیزی فل و بئاتریس گارنر از کمپانی لتوکس (Compagnie Litelox) فرانسه برگزار شد.

دیزی فل یکی از مدرسین این کارگاه در پاسخ به این سوال که هدف از  برگزاری این کارگاه چیست، گفت: در این کارگاه تلاش می کنم به هنرجویان نشان بدهم که چقدر می توانند توانایی هایشان را در بازیگری به کار بگیرند، در واقع به آنها کمک می کنم که توانایی شان را کشف کنند.

این کارگردان فرانسوی که در ترکیه و فرانسه نیز کارگاه های آموزش بازیگری را برگزار کرده است، ادامه داد:  نمایش های ایرانی دیالوگ محور هستند و چنین کارگاه هایی کمک‌می‌کند که بازیگران از تکنیک های حرکتی هم در بازی شان استفاده کنند.

وی درباره هنرجویان جوانی که در کارگاه شرکت کردند، تصریح کرد: آنها برای شروع و پیشرفت و تلاش ذهن باز و آماده ای دارند. تمرینات امروز، چندان راحت نبود اما هنرجویان خوب انجامش دادند و امیدوارم که با چنین تمریناتی آنها خودشان، حرکات تمرینی را خلق کنند و ایده پرداز شود.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از امروز ٢٢ آذر در شهر همدان کار خود را آغاز کرده و کارگاه آموزشی حس زبان بدن، تکنیک هایی برای خلاقیت در نوبت های صبح و بعد از ظهر به مدت دو روز در این شهر ادامه دارد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار