همدان؛

بیش از 500 هنرمند در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: 550 هنرمند در این دوره از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور کردند.

حضور بیش از 500 هنرمند در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرام کرمی در آیین افتتاحیه بیست وسومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه بیش از 15 سال است که همدان میزبان جشنواره تئاتر کودک را بر عهده دارد افزود: این میزبانی تا 5سال اینده به همدان واگذار شده است.

وی ادامه داد: برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف برای اجرا در طول برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

کرمی بعنوان کرد: امیدوار هستیم تلاش هنرمندان برای بچه های همدان اثر گذار باشد و مردم همدان با حضور خود هنرمندان رادر رسیدن به اهداف اموزشی یاری دهند.

دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خاطر نشان کرد:14 کشور خارجی برای شرکت در جشنواره حضور دارند و در این جشنواره نیز10 نمایش ازبخش بین الملل به رقابت می پردازند و 2 نمایشنامه مشترک ایران با کشور المان و ایتالیا به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار