لرستان؛

افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در لرستان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان به افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در لرستان خبر داد و گفت: بیش از ۲۸۳ میلیون لیتر بنزین در لرستان به مصرف رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ پیمان بهرامی بابیان اینکه میزان مصرف بنزین در لرستان نسبت به هشت‌ماهه سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است اظهار داشت: در هشت‌ماهه امسال 283 میلیون و 659 هزار و 500 لیتر بنزین به استان مصرف رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه میزان مصرف نفت گاز در استان در هشت‌ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است، افزود: میزان مصرف نفت گاز در این مدت 369 میلیون و 210 هزار و 700 لیتر بوده است.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان عنوان کرد: در هشت‌ماهه امسال 39 میلیون و 447هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف‌شده است که این میزان نسبت به مدت مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش‌یافته است.
 
وی از افزایش 19 درصدی نفت کوره در هشت‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: امسال پنج میلیون و 723 هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف‌شده است.
 
بهرامی در رابطه توزیع نفت سفید مدارس روستایی و منطقه محروم دلفان نیز تصریح کرد: برای توزیع نفت مدارس روستایی دلفان، فروشندگی‌های مربوطه مشخص‌شده است و در جلسه‌ای که با مسئولان بومی و محلی این شهرستان داشتیم مقرر شد آموزش‌وپرورش شهرستان لیست مدارسی که مشکل سوخت دارند به فروشندگی‌ها و شرکت نفت تحویل دهد.
 
وی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نفت پس از برآورد سهیمه بنا به تعداد مدارس و سوخت موردنیاز، سوخت را به فروشندگی‌ها تحویل می‌دهد و فروشندگی نیز موظف است نسبت به توزیع آن در مدارس موردنظر آموزش‌وپرورش اقدام کند.
 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان اظهارداشت: در بحث توزیع نفت سفید به مدارس روستایی دلفان تاکنون دوسوم سوخت برآورد شده سهمیه، ارسال‌شده است.
 
 
انتهای پیام/ا

برچسب ها: افزایش ، درصدی ، بنزین ، مصرف ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.