معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن آذربایجان‌غربی اعلام کرد؛

آغاز طرح تنظیم بازار میوه شب عید نوروز در استان

بیش از 13 هزار و 633 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان‌غربی انجام وطرح تنظیم بازار میوه شب عید نوروز در استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومی سازمان ،سلیمان علیزاده معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 13 هزار و 633 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی آذربایجان‌غربی انجام شد اظهار داشت: در این باره 682 مورد تخلف به ارزش 33 میلیارد ریال کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از بازرسی هفت هزار و 208 مورد واحد آرد و نان نیز خبر داد و گفت: در این رابطه نیز 185 تخلف به ارزش 353 میلیون و 549 هزار و 123 ریال کشف شد.

علیزاده با بیان اینکه در آبان امسال عمده کشفیات قاچاق کالا مربوط به سیگار و لوازم آرایشی بهداشتی بوده است تصریح کرد: در ماه گذشته 820 مورد بازرسی انجام و 38 تخلف به ارزش 20 میلیون و 343 هزار و 800 ریال کشف شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی از کشف دو واحد تولید غیر مجاز طلا در استان خبر داد و گفت: از سوی دیگر ضمن قیمت‌گذاری حلوا و غذاخوری‌ها،طرح‌های نظارتی تنظیم بازار در مسئله برنج و میوه شب عید نوروز آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ساماندهی گاز مایع در این بازه زمانی انجام شد اظهار داشت: علاوه بر آن، تشکیل تیم مشترک خدمات سفر بین راهی و تیم مشترک با پلیس آگاهی در زمینه شناسایی انبارهای غیر مجاز از سایر اقدامات بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.