رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی؛

مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از توزیع یک هزار تن سیب ودوهزارو 500 تن پرتقال در آستانه عید نوروز در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اسمعیل کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با ارائه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده برای تامین میوه شب عید گفت: قرار است یک هزار تن سیب و دو هزار و 500 تن پرتقال با این هدف در استان توزیع شود که در حال خریداری و تامین آن هستیم؛ فلذا مردم نگران تامین میوه شب عید خود نباشند.

ارائه گزارش رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در رابطه با وضعیت ذخیره و تولید کالاهای اساسی از جمله گوشت سفید و قرمز، مرغ منجمد، برنج، شکر و گندم در استان از دیگر موضوعات مطروحه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

کریم زاده در این ارتباط گفت: هیچ مشکلی در استان در راستای تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی برای ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم تدابیر ویژه اندیشیده شده است.

صفرزاده در این جلسه در رابطه با تامین میوه شب عید استان گفت: ستاد تنظیم بازار استان لازم است تدابیر و پیش بینی های لازم را برای تامین میوه از جمله سیب و پرتقال مصرفی مردم در شب عید انجام دهد و در این راستا هدف دولت نیز حمایت از مصرف کنندگان و همچنین تولیدکنندگان و بطور کلی تنظیم بازار است.

وی افزود: متولیان امر بویژه سازمان تعاون روستایی در اسرع وقت نسبت به خریداری و ذخیره میوه مورد نیاز شب عید در استان اقدام نمایند تا میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب و به مقدار کافی تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.