کرمانشاه؛

توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کارگروه توسعه

استارت همایش توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کارگروه توسعه صادرات استانداری زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه که قرار است از 22 تا 24 آذر در کرمانشاه برگزار شود گفت : این همایش و نمایشگاه به مدت سه روز برگزار می‌شود و تلاش شده تمام توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در آن معرفی شود.

وی افزود : در این همایش تعدادی از سفرا و نمایندگانی از کشورهای دیگر دعوت شده‌اند و اگرچه تمرکز زیادی روی کشور عراق و تجار و بازرگانان این کشور داریم، اما فقط هم به عراق محدود نشدیم و در این همایش از نمایندگان و فعالین اقتصادی کشورهای همسایه نیز دعوت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران و تجار داخل کشور نیز برای این همایش و نمایشگاه دعوت شده‌اند.گفت :برپایی چنین همایشی را کاری بی‌نظیر و نو در کرمانشاه خواند و تاکید کرد: پیش از این همایشی از این دست به صورت محدود و فقط در حوزه پتروشیمی برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه استارت همایش توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذری در کارگروه توسعه صادرات استانداری زده شد، اظهار کرد: پس از تاکید استاندار برای اینکه این همایش و نمایشگاه برگزار شود، کار با همکاری دستگا های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و نمایشگاه بین المللی آغاز شد.

رحیمی گفت کاتولوگی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین ظرفیت و توانمندی‌های استان تهیه شده که در این همایش و نمایشگاه عرضه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه 50 طرح صنعتی که قابلیت اجرا در کرمانشاه دارد از پیش مطالعه شده، تاکید کرد: این طرح‌ها را نیز در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهیم داد.

وی افزود در کرمانشاه پروژه‌های نیمه تمام زیادی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و ... چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی داریم که عمر برخی از آنها چندین سال است و از طریق همه دستگاه‌ها لیستی از این پروژه‌ها تهیه شده که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، پروژه‌های بزرگ و کلان کرمانشاه نیز در این لیست دیده شده تا به سرمایه گذاران معرفی شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.