واکنش تند سرپرست استقلال به عضو هیئت مدیره ؛

به جای پرداختن به مسائل فنی، یک میلیارد از دست رفت!

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: آقای زمانی که نه آدم فنی است و نه اقتصادی در هیئت مدیره چکار می کند؟!

نصراله عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شکست روز گذشته استقلال برابر تراکتورسازی اظهار داشت:معتقدم تیم استقلال تیم خوبی است و تا به اینجا نتایج خوبی را گرفته است. از طرفی منصوریان در تیم های مختلفی از جمله تیم امید ،تیم ملی و تیم نفت بازی کرده و کارنامه قابل قبولی دارد به این ترتیب حرف هایی که در خصوص تقویت کادر فنی زده می شود درست نیست.

وی ادامه داد: یک گل زودهنگام باعث شد ذهن بچه های ما به هم بریزد. آنها فکر می کردند ممکن است مثل قبل، بعد از زدن گل اول به مشکل بخورند که همین امر هم صورت گرفت و برنامه هایمان به هم ریخت. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره انتقادات زمانی عضو هیئت مدیره استقلال گفت:زمانی به جای اینکه پیش از بازی بیاید تیم را آرام کند بر عکس با صحبت هایش جو را متشنج می کند .چرا وقتی برای رحمتی مشکل بوجود آمد این آقا مصاحبه ای را برای حمایت انجام نداد؟انتقاد کردن که کاری ندارد و خیلی هم آسان است به این ترتیب بهتر است وی دست از انتقاد کردن بردارد .البته تقصیر کار زمانی نیست و معتقدم افرادی که این آقا را در هیئت مدیره قرار دادند تقصیر کار هستند .زمانی باید از لحاظ اقتصادی کمک حال تیم باشد نه فنی اما می بینم که از نظر اقتصادی هم هیچ کاری برای تیم نکردند .

وی ادامه داد: بهتر است زمین تمرین پرسپولیس را ببینید .هیئت مدیره پرسپولیس از این لحاظ کمک حال تیم بوده و زمین را برای بازیکنان فراهم کرده است اما هیئت مدیره ما چه کار کردند برای تیم ؟آیا توانستند یک زمین مناسب برای بازیکنان در نظر بگیرنر؟آقای زمانی اصلا میدانی حق دوست و زکی پور چه کسانی هستند؟اصلا شما می دانی قرارداد این بازیکنان چقدر است؟اصلا شما می دانی همین چند روز گذشته منصوریان به جای رسیدگی به مسائل فنی به فکر تهیه پول بازیکنان بود ؟بهتر است بدانید که منصوریان مطالبات 7 بازیکن تیم را داده بود تا آنها با آرامش برای تیم بازی کنند .

عبدالهی افزود:به جای اینکه آقای زمانی به فکر مسائل اقتصادی باشد تنها در مسائل فنی دخالت می کند.ایشان چکاره است که اینگونه در مسائل فنی دخالت می کند. درست است که هیئت مدیره استقلال انحصاری است اما افرادی که آنجا هستند یاباید اقتصادی باشند و یا فنی مثل آقای معینی و مرحوم پورحیدری. من نمی دانم این آقای زمانی که نه اقتصادی است می تواند پول بیاورد و نه میداند فوتبال چیست آنجا چکار دارد؟ ایشان حرف نزند بهتر است زیرا هر وقت که صحبت کرده است تیم ما را به هم ریخته است و این فرد به جای اینکه پشتیبانی کند تنها انتقاد می کند .

عبداللهی گفت: عده ای پس از هر بازی از زمانی در خصوص مسائل فنی که اصلا وظیفه وی نیست سوال می کنند که اصلا این کاردرست نیست . همچنین باید بگویم یک میلیارد از دست رفت که واقعا این جالب نبود.زمانی به جای کم کردن حاشیه ها بیشتر به حاشیه می پردازد.حرف زدن آسان است اما ای کاش یکی پیدا می شد و به این آقا می گفت چرا انقدر حرف می زنی آن هم حرف هایی که اصلا در حوزه اختیاراتت نیست . البته ما هم تقصیر کار هستیم اما انگار برخی آقایان هم نمی خواهند قبول کنند تقصیر کار هستند .

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد :در گذشته که در تیم استقلال بودم با همین پست سرپرستی برای یک بار نشد ببینم که اعضای هیئت مدیره بر علیه تیم صحبت کنند . اعضایی که تنها به فکر مسائل اقتصادی بودند و همیشه از نظر کمک مادی و معنوی از چیزی دریغ نمی کردند .آقایانی همچون آقا محمدی،ایروانی و میر ولد که با حضورشان در هیئت مدیره استقلال فقط به دنبال این بودند که تیم آرامش داشته باشد و حتی یک بار هم مصاحبه ای نکردند که خدایی نکرده آرامش تیم بهم بریزد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار