افتخاری و هیئت مدیره بی برنامه هستند؛

روشن: آقایان بعد از گذشت 13 ،14 بازی به فکر شوک دادن به تیم افتادند؟!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره استقلال برنامه ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال روز گذشته با قبول شکست باعث شد صدای اعتراض هواداران را در بیاورد و به نوعی هواداران استقلال نیز این مساله را به گوش افتخاری مدیر عامل باشگاه رساندند و او را فردی سست در باشگاه دانستند.

بعد از پایان بازی تیم های استقلال وتراکتورسازی، برخی از هواداران استقلال خطاب به  افتخاری مدیرعامل استقلال از او خواستند فکری به حال این تیم بکند چرا که آنها نتیجه می‌خواهند. حتی یکی دو نفر از آنها انتقادات تندی را خطاب به منصوریان و خود افتخاری مطرح کردند.

افتخاری مدیر عامل باشگاه نیز در بخشی از صحبت های خود از اینکه باید کادر فنی تقویت شود سخن گفت و از سوی دگیر نیز از اینکه در ابتدا باید ضعف ها بررسی و سپس تصمیم گیری شود صحبت کرد .

مدیر عامل استقلال همچنین در بخشی از حرف های خود اعلام کرد که ما برای تقویت کادر فنی افرادی را اضافه خواهیم کرد چرا که منصوریان نیز بیشتر از هر چیزی آبروی خودش را دوست دارد. با این حساب در صورتی که منصوریان درخواست دهد که کادرفنی یا بازیکن می‌خواهد، ما نیز از وی حمایت خواهیم کرد.

بهتر است بدانیم در ابتدای ورود افتخاری به باشگاه استقلال وی افتخار می‌کرد از زمان حضور او در مجموعه آبی‌ها، تیم منصوریان هیچ باختی را تحمل نکرده است بر این اسا مدیر عامل آبی ها بسیاری از بازی‌ها را از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی و حتی برخی استادیوم‌های بیرون از تهران تماشا کرد که استقلال هیچ‌کدام از آنها را نباخت. با این وجود این رکورد خرافانه وی شکست و  استقلال برای نخستین بار پیش چشمان آقای مدیرعامل شکست را پذیرا شد.

مدیر عاملی که سبک بازی تیمش را به تیکی تاکای بارسلونا تشبیه می کرد و براین باور بود که تنها تیمی که در ایران شبیه بارسلونا بازی می کند استقلال است در نهایت شکست تیم خود را دید و این مساله باعث اعتراض هواداران و حتی برخی از کارشناسان استقلالی شد .

از سوی دیگر حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال پس از پایان بازی و اینکه تیم نیاز به تقویت کادر فنی دارد سخن گفت و در صحبت های خود اعلام کرد بررسی این موضوع در جلسه هیئت مدیره استقلال در دستور کار قرار می گیرد .

همچنین دبیر هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز در صحبت های خود مطرح کرده که شاید یک شوک خیلی کوچک بتواند به این تیم کمک کند اما اینکه خود منصوریان نمی خواهد ضعف هایی را که دیگران به وی اعلام میکنند را نبیند خود جای سوال دارد که این مربی باید پاسخگو باشد چرا که استقلال تیم بزرگی است و به همین راحتی نمی توان از زیر باخت ها در رفت و باید به میلیون ها هوادار پاسخ داد.

در هر صورت در حال حاضر نتیجه نگرفتن استقلال و شکست روز گذشته یک طرف و دعوا یا همان جنگ داخلی که در استقلال راه افتاده از سمت دیگر باعث شده این روز ها از سرمربی و عضو و تمامی افراد استقلال به جان یکدیگ بیفتند و هر کدام باخت را به گردن دیگری بیندازند .به نظر این افراد نمی دانند که استقلال جایی برای دعوا و نا آامی نیست و این تیم برای برد نیاز به آرامش و دور بودن از حاشیه ها دارد .

حسن روشن ستاره سابق استقلال هم با وجود این مشکلات به انتقاد تند از مدیر عامل استقلال پرداخت و گفت: افتخاری اینکاره نیست است. او سخنانی بر زبان می آورد که هیچ فردی به زبان نمی آورد .اگر قرار بود با حضور افتخاری در استقلال باختی را متحمل نشویم پس باید الان تیم اول یا دوم جدول می بودیم .

وی ادامه داد:بهتر است یک مدیر عامل در ابتدا فکر مند و بعد حرفی را بزند .باید با حضور در یک اتاق فکر به نام کمیته فنی حرف ها زده شود و پس از بررسی اعلام شود نه اینکه پس از باخت بگویند کادر باید عوض شود و تمامی اینها به مواردی بر می گردد که این افراد مدیرانی نیستند که بتوانند یک باشگاه را اداره کنند .اینها مدیرانی نیستند که هدف چند ساله داشته باشند.برای چه این مدیران به استقلال می آیند آن هم بدون برنامه؟

پیشکسوت استقلال افزود: بهتر است با تشکیل کمیته فنی یک مدیر عامل حرف هایش را در آنجا باز گو کند نه اینکه پس از باخت در ورزشگاه این مساله را مطرح کند . متاسفانه افتخاری این کاره نیست و اصلا معلوم نیست برای چه به استقلال آمده است چرا که وی مدیر عامل روزانه ای نیست و هیچ برنامه خاصی ندارد . این آقا چرا روز گذشته قبل از ساعت 14 اعتقاد به تقویت کادر فنی نداشت؟چرا پیش از بازی اعلام نکرد که می خواهیم کادر را عوض کنیم ؟و درست پس از باخت این حرف ها را زد با این وجود برخی افراد حاضر در هیئت مدیره نمی دانم چرا بعد از گذشت 13 ،14 بازی به فکر شوک دادن به تیم افتادند ؟

روشن ادامه داد: آقایان باید بدانند اینجا استقلال است و باید به میلیون ها هوادار جواب بدهند چرا که آنها مالک اصلی هستند .من معتقدم کادر فنی باید یک آقا بالا سر آن هم به اسم کمیته فنی داشته باشد و کاری هم به سن و سال و پیشکسوتی نداشته باشند و تنها از 10 نفر بخواهند که با وجود برنامه در این کمیته حضور پیدا کنند تا بر این اساس مشکلات تیم را حل کنند .

وی عنوان کرد: هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره استقلال برنامه ندارند .هر زمان جلسه ای باشد باید کارد های میوه خوری را از پیش دستی این افراد برداشت تا با چاقو به جان یکدیگر نیفتند.تا زمانی که مدیریت و هیئت مدیره با ثبات نداشته باشیم هیچ چیز بر سر جای خود قرار ندارد و معلوم نیست .از طرفی معتقدم افتخاری بدون برنامه به استقلال آمده و به همین منظور وی روزانه حرف می زند در صورتی که یک مدیر عامل باید برنامه چند ساله داشته باشد .

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار