نصیر شلال: همه دیدگاه ها نسبت به من مثبت نیست/ باید انتقاد پذیر باشم

نواب نصیر شلال وزنه برداری که حالا در سمت مشاوری فدراسیون فعالیت می کند از اردوی جدید تیم ملی صحبت کرد.

نصیر شلال : همه دیدگاه ها نسبت به من مثبت  نیست/باید انتقاد پذیر باشمنواب نصیر شلال در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگار جوان پس از گذشت چند روز از حضورش در سمت مشاوری تیم ملی وزنه برداری گفت: وزنه‌برداران خوبی به اردو دعوت شده اند. با توجه به شرایطی که در گذشته بود شاید بعضی افراد فرصت حضور در اردو را پیدا نکرده بودند و پشت در تیم‌ ملی مانده بودند. الان آن افراد به اردو آمده‌اند. همچنین نفرات باید از الان کارشان را در کنار با تجربه‌ها آغاز کنند تا در رقابت‌های مهم پیش‌رو از آنها استفاده کنیم.در صحبت‌هایی که با آقای انوشیروانی شد، از من خواست که به تیم ملی بیایم و من هم با توجه به شرایط خوب او و فدراسیون قبول کردم. انوشیروانی لطف دارد و همیشه نظرات ما را می‌پرسد و کارها تعاملی پیش می‌رود.

وی افزود : فکر می‌کنم نزدیک بودن و تمرین کردن با همدیگر در سال‌های گذشته یک نکته مثبت باشد. این دوستی‌ها و حرف‌هایی که بین ما هست باعث می‌شود راحت تر یکدیگر را درک کرده و تعامل کنیم. شاید تا شش ماه پیش پای درد دل‌های یکدیگر می‌نشستیم بنابراین می‌توانم راحت‌تر خودم را جای آنها بگذارم و مشکلات را لمس کنم از این رو تلاش می‌کنم مشکلات‌شان برطرف شود.اینجا که مهد کودک نیست که بخواهیم هوای کسی را داشته باشیم. همه می‌دانند که باید تمرین کنند. به هر حال در وزنه‌برداری حرف اول و آخر را رکورد می‌زند. وزنه‌برداری رشته‌ای نیست که بخواهیم به فن امتیاز بدهیم و کیلوگرم‌ها صحبت می‌کنند. هر کسی رکوردهای بالاتری داشته باشد از جایگاه بالاتری برخوردار است.

نصیر شلال در پایان گفت : باید انتقادپذیر بود زیرا همه که با من موافق نیستند و همه دیدگاه‌ها هم نسبت به من مثبت نیست. پس از اینکه من این سمت را بر عهده گرفتم خیلی ها ناراضی بودند. هر کسی می‌تواند نظرش را بگوید و انتقادی دارد مطرح کند آن را می پذیرم. به نظرم آزادی بیان باید باشد.در فدراسیون چند فیلتر وجود دارد. یکی از آن شورای فنی است که جمعی از پیشکسوتان در مورد وزنه‌برداری تصمیم می‌گیرند. کسی بخواهد از من خرده بگیرد که مربیگری برایم زود بوده، در واقع از تصمیم شورای فنی خرده گرفته است. من به کار کردن علاقه داشتم اما نگفتم که من را به عنوان مشاور یا مربی انتخابم کنند. کادر فنی، رییس فدراسیون و شورای فنی که تشخیص دادند من به درد این جایگاه می‌خورم از من خواستند و اکنون نیز در خدمت‌شان هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار