سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن:

رستمی و مرادی را به جام باشگاه ها نمی بریم

جباری گفت: درصورت آماده نبودن کیانوش رستمی و سهراب مرادی از این دو وزنه بردار در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا استفاده نمی‌کنیم.

علی جباری : رستمی و مرادی را به جام باشگاه ها نمی بریمعلی جباری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درخصوص شرایط تیمش در آستانه مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: شرایط تیم بد نیست، وزنه‌برداران تمرینات خود را انجام می‌د‌هند و با وجود اینکه اردو را دیر آغاز کردیم و هنوز تیم از لحاظ آمادگی به شرایط ایده‌آل نرسیده است اما تلاش می‌کنیم در مدت باقی مانده به آمادگی لازم برسیم.

وی افزود: کیانوش رستمی چند روزی کنار اعضای تیم حضور داشت و با او صحبت کردم و گفتم اگر آماده است اعلام کند تا در جام باشگاه‌ها حضور داشته باشد و در غیر این‌ صورت در این رقابت شرکت نمی‌کند، سهراب مرادی هم اگر به آمادگی لازم نرسد در جام باشگاه‌ها شرکت نمی‌کند. من به عنوان یک مربی برایم فرقی ندارد وزنه‌بردارم قهرمان آسیا باشد یا المپیک بلکه میخواهم تیم آماده‌ای به جام باشگاه‌ها اعزام کنم.

جباری با اشاره به استفاده از یاران کمکی تصریح کرد: تیم ملی حفاری و نیروی‌زمینی قرار است هرکدام دو وزنه‌بردار کمکی را راهی این رقابت کنند اما من با تیم خودم شرکت می‌کنم چون اعتقاد دارم اگر از یار کمکی استفاده کنم وزنه‌بردارانی که در لیگ برتر برای تیم وزنه می‌‌زنند انگیزه‌شان پایین می‌آید و نمی‌شود توقع داشت در هفته‌های باقی مانده از لیگ تمام توانشان را برای کسب نتیجه خوب به کار بگیرند.

وی درپاسخ به این سوال که چقدر شانس عنوان قهرمانی دارید گفت: مسابقات قابل پیش‌بینی نیست و تیم‌های نیروی‌زمینی و ملی‌حفاری هم ترکیب خوبی تشکیل داده‌اند که می‌تواند رقابت جذابی بین تیم‌های ایرانی ایجاد کند اما ما هم تیم بدی نیستیم و به طور حتم برای بالا بردن سطح رقابت‌ها از کیانوش رستمی و سهراب مرادی هم استفاده می‌کنیم، به هرحال هر 3 تیم نماینده ایران هستیم و موفقیت هر کدام باعث خوشحالی ما می‌شود.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب‌آهن درپایان خاطرنشان کرد: هیئت استان برای تمرین سالن در اختیار ما گذاشته است و فدراسیون هم در تلاش است با توجه به اینکه حسن گل‌پرور از ذوب‌آهن، مجید عسگری و رضا دهدار از ملی حفاری سرباز هستند مشکل این وزنه‌برداران را برای شرکت در جام باشگاه‌های آسیا حل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار