نصیر شلال:وزنه برداری برایم خطرناک است

نصیرشلال گفت:اردوی تیم ملی در شرایط بسیار خوب و قابل قبولی در حال برگزاری است.

نواب نصیر شلال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: چند ماه مانده به شروع بازی های المپیک ریو شرایطی پیش آمد که مجبور به خداحافظی از فعالیت در دنیای حرفه ای شدم. آسیب دیدگی از ناحیه کمر باعث شد تا پزشکان اعلام کنند که ادامه فعالیت برایم بسیار خطرناک است.

وی افزود: به همین علت با هماهنگی کمیته پزشکی فدراسیون تصمیم گرفتم تا از ادامه فعالیت و تمرین صرف نظر کنم و دیگر به روی تخته نروم.

نصیر شلال گفت: در ادامه هم با توجه به پیشنهاد فدراسیون برای حضور در کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفتم وارد عرصه مربیگری شوم ، اردوی تیم ملی در شرایط بسیار خوب و قابل قبولی در حال برگزاری است. این اردو با حضور وزنه برداران جوان و با تجربه آغاز شده است. وزنه برداران جوان با انگیزه بسیار بالا فعالیت خود را از سر گرفته اند و به خوبی مشغول فعالیت و تمرین هستند.

نصیر شلال افزود: این اردو در شرایط  متفاوتی برپا شده است. در این دوره شاهد حضور وزنه بردارانی هستیم که مدت ها در پشت درهای اردوی تیم ملی بودند، در این دوره شیوه تمرینات تغییر کرده است و امیدواریم تا پایان اردو موفق به اجرای برنامه های مورد نظر شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار