جلالی: سیاه جامگان برخلاف تصورات ما بازی کرد/ داور قضاوت خوبی داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سیاه جامگان برخلاف تصورات ما بود و به نوعی غافلگیر شدیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجید جلالی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش، اظهار کرد:  به نظرم بازی یک طرفه‌ای را امروز انجام دادیم که حتی می‌توانستیم بازنده هم باشیم. حریف دو حمله ترتیب دارد که خیلی خطرناک بود. امروز با یک بازی سخت و درگیرانه مواجه بودیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما هر چقدر سعی کردیم بازیکنان را جابه‌جا کنیم و هر ترفندی استفاده می‌کردیم دچار مشکل می‌شدیم ضمن آنکه در نیمه دوم در  اواخر بازی نزدیک به 20 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. 

جلالی بیان کرد: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم  و از آنها راضی هستم چون آنها خوب کار کردند و امیدوارم که در ادامه راه طوری کار کنیم که دیگر به اینگونه مشکلات نخوریم. 

سرمربی پیکان درباره اینکه قبول دارد  داور 80 به 20 به نفع پیکان سوت می‌زد ، بیان کرد:  من قبول ندارم در یک صحنه دروازه‌بان آنها در بیرون از محوطه جریمه توپ را مشت کرد و فکر نمی کنم داور عملکرد بدی داشت. البته این را هم بگویم که 5 دقیقه وقت اضافه برای این مسابقه خیلی کم بود اما  روی هم رفته داوری بد نبود.

جلالی تصریح کرد: این را هم بگویم که سیاه‌جامگان ما را غافلگیر کرد و آن چیزی که ما دیدیم بر خلاف تصور تحلیل‌های ما نسبت به این تیم بود و آنها همه جوره ما را بسته بودند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال از نتیجه بازی راضی هستم و امیدوارم در بازیهای بعدی هم نتیجه لازم بگیریم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار