تغییر لوگوی چاپه کوئنسه به پاس قربانیان فاجعه هوایی

تیم فوتبال چاپه کوئنسه بابت کسب عنوان قهرمانی و همچنین ادای احترام به کشته شدگان فاجعه هوایی اخیر دو ستاره به روی لوگوی خود اضافه می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم چاپه کوئنسه که اخیرا بسیاری از بازیکنانش را در سانحه هوایی از دست داده و از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی( کونمبول) به عنوان قهرمان رقابت های کوپا سود آمریکانا معرفی شده است، اعلام کرد در پی این اتفاقات دو ستاره به لوگوی خود اضافه خواهد کرد.
هواپیمای حامل بازیکنان چاپه کوئنسه که برای شرکت در دیدار رفت  فینال رقابت های کوپا سود آمریکانا دو روز قبل از برگزاری مسابقه راهی کلمبیا بود،  دچار سانحه شد و 71 نفر از جمله 19 نفر از بازیکنان این باشگاه جان خود را از دست دادند.
پس از این اتفاق تلخ، با درخواست تیم رقیب یعنی اتلتیکو ناسیونال، چاپه کوئنسه از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی( کونمبول) به عنوان قهرمان امسال این تورنمنت معرفی شد.
 در پی این دو رویداد ، این باشگاه برزیلی در توئیتر اعلام کرد که دو ستاره به لوگوی این تیم اضافه خواهد شد.
یکی از ستاره ها به نشانه قهرمانی این تیم در رقابت های سود آمریکانا است. باشگاه برزیلی با انتشار عکسی در رابطه با ستاره اول نوشت:
    ستاره ای سفید است و نشانه آرامش ابدی  که قهرمانان ما یافتند. رنگ  سفید نشانگر نوری است که تا ابد ما را به پیش خواهد برد.
همچنین ستاره دومی هم به یاد قهرمانان از دست رفته چاپه کوئنسه در دل حرف F لوگوی باشگاه جای خواهد گرفت:
    این ستاره به شکلی ظریف اما قدرتمند یاد تمامی آنهایی را که جانشان را برای باشگاه فدا کردند، جاودانه خواهد کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار