اصفهان؛

روحیه جهادی و انقلابی در برجام و پسابرجام نادیده گرفته شد

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: روحیه جهادی و انقلابی در برجام و پسابرجام نادیده گرفته شده و مسؤولان در مقابل با مطالبه و پیشنهادات مردم انقلابی نیز فقط از نسبت دادن القاب استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانسید حسین انوری در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی دانشجویی و محلات بسیج اظهارکرد: امسال 250 گروه جهادی به مناطق مختلف کشور اعزام شدند به نحوی که در هر استان کشور ردپایی از جهادگران اصفهانی مشخص بود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی سال جاری ویژگی خاصی را نسبت به گذشته داشته است، افزود: امسال کل نیروهای اعزامی در قالب قرارگاه جهادی اعزام شدند که امیدواریم با هدف‌گذاری مناسب بتوانیم اثرات مفیدی را برای مردم هر منطقه با مشخص کردن چند نقطه برای جهادی‌ها انجام دهیم.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بحث جهاد سازندگی تأکید زیادی بر موضوع حرکت جهادی و اردوهای جهادی دارند، گفت: نعمت اردوهای جهادی بدون تردید رسیدن به عظمت و سعادتی است که تحت روحیه جهادی داشتن محقق می‌شود.

وی با اشاره به روحیه مدیریت جهادی فرماندهان دفاع مقدس تصریح کرد: مسؤولان باید به میدان بیایند اما متأسفانه روحیه جهادی در همه مسؤولان دیده نمی‌شود همان‌طور که روحیه جهادی و انقلابی در برجام و پسابرجام نادیده گرفته شده و مسؤولان در مقابل با مطالبه و پیشنهادات مردم انقلابی نیز فقط از نسبت دادن القاب استفاده می‌کنند.

انوری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر استفاده از بسیجیان برای توسعه کشور، خاطرنشان کرد: این تأکیدات نشان دهنده وجود ظرفیت و روحیه جهادی در این قشر است؛ خط و نشان مسیر حرکت انقلاب را جهادگران باید مشخص کنند و چهار عامل عشق، ایمان، بصیرت و همت است که باعث ایجاد انگیزه در اقدامات جهادی می‌شود.

وی درخصوص اهداف اردوهای جهادی نیز بیان داشت: ایجاد روحیه خودباوری، شکوفایی اقتصادی در روستا، امنیت فرهنگی، ترویج فرهنگ جهادی، جهل‌زدایی و گسترش کارآفرینی از جمله اهدافی است که باید مدنظر گروه‌های جهادی قرار گیرد.

مسؤول بسیج سازندگی استان اصفهان خطاب به جهادگران گفت: در حرکت‌های جهادی نباید تنها به فعالیت‌های عمرانی بسنده کرد بلکه محور کار باید فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قرار گیرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.