کرمان؛

بهسازی محور ابن سینای شرقی

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان اظهار کرد: بهسازی محور ابن سینای شرقی در دستور کار سازمان قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمان مهندس محمدرضا عسکری اظهار کرد: بهسازی محور ابن سینای شرقی در دستور کار سازمان قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری از حمام باغ لله به عنوان یک مرکز محله‌ای،  تاریخی و گردشگری مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار خواهد گرفت، افزود: بدون شک حمام باغ لله نقطه عطفی در احیا و زنده سازی محله خواجه خضر خواهد بود؛ ضمن اینکه بازگشایی محور شهید ایرانمنش و اتصال آن به ابن سینا، سبب رونق بخشی و پویایی قسمت شرقی شهر و دسترسی راحت‌تر وسایل نقلیه به این منطقه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی تصریح کرد: به همین سبب و با نظر مساعد شهردار کرمان مقرر شد محور ابن سینای شرقی با مدیریت شهرداری، توسط سازمان بهسازی و نوسازی و با مشارکت اهالی محل بهسازی و زیباسازی شود.

 عسکری گفت: در همین راستا پروژه بهسازی محور مذکور در دستور کار سازمان بهسازی و نوسازی قرار گرفت، طراحی اولیه انجام و عملیات اطلاع رسانی نیز به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: امید می‌رود پروژه بهسازی محور ابن سینای شرقی هر چه سریع‌تر به انجام رسیده وهمزمان با افتتاح حمام باغ لله مورد بهره‌برداری قرار گیرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، بهسازی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.